Jonna4 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg er under 18 og jeg lurer på om det er mulig å bruke postoppkrav når man er under 18 siden det er flere ting jeg kunne tenke mg å kjøpe jg har slevsagt et bankkort men siden det er sånn FRI 13-18 år ting så an jeg ikke bestille på nettet så jeg lurer på om det er mulig fo meg å bruke postopprav siden jeg ser jo på netonnet at mang ikke trenger å oppgi noen som helst kortinfo m jeg ikke tar feil å plis kan jeg få svar senest Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ja, det ville jeg tro var fult mulig. Fungerer ivertfall for meg på komplett og andre lignende sider ^^ Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Ty so much elsker deg men ikke i den veien Funker dette hvis du kjøper spill osm er 18 års grense på? Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 ER det mulig å betale i knotanter også? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du kan fint bestille med postoppkrav og betale kontant. Dette her jeg gjort siden jeg var 8 år gammel. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 This is getting better and better takk alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå