mekanikern Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Heisann! Jeg skulle gjerne sette opp min egen minecraft server, men får ikke portforwarded det! Jeg har en Inteno x5668, som jeg fikk levert fra NextGenTel. Porten for Minecraft er 25565, så jeg har skrevet det inn i både "External Port start" og i "External Port end" boksen. Har også valgt TCP/UDP. Det står forsatt at porten ikke er åpnet. (Connection timed out) Dette skjedde ikke med min forrige ruter. Kan det hende at det er jeg som gjør noe galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Prøv denne? http://portforward.c...raft_Server.htm Endret 15. september 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Prøv denne? http://portforward.c...raft_Server.htm Fulgte guiden jeg, men det fungerte ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hmm... Har du prøvd å slå av ruteren etter du har gjort det? Det pleier som vanlig å hjelpe, ellers om det gjør det automatisk? Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Hmm... Har du prøvd å slå av ruteren etter du har gjort det? Det pleier som vanlig å hjelpe, ellers om det gjør det automatisk? Joa..Det har jeg også gjort..Men nå har det seg slik at den lokale ipen min blir byttet om etter restart på rutern. Gang etter gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hmm.. Jeg er ikke ekspert, så jeg skal lete litt på google for deg jeg! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hmm... Har du prøvd å slå av ruteren etter du har gjort det? Det pleier som vanlig å hjelpe, ellers om det gjør det automatisk? Joa..Det har jeg også gjort..Men nå har det seg slik at den lokale ipen min blir byttet om etter restart på rutern. Gang etter gang Da har du ikke fulgt guiden fordi du skal sette statisk IP på din PC. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Hmm... Har du prøvd å slå av ruteren etter du har gjort det? Det pleier som vanlig å hjelpe, ellers om det gjør det automatisk? Joa..Det har jeg også gjort..Men nå har det seg slik at den lokale ipen min blir byttet om etter restart på rutern. Gang etter gang Da har du ikke fulgt guiden fordi du skal sette statisk IP på din PC. Woops, har nok forklart på en dårlig måte. Joa, vet at man skal sette Statisk ip i de boksene. Som var 10.0.0.5, men som ble 10.0.0.6 etter ruter reboot. dette skjer hver gang jeg restarter ruteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Tror du må gjøre det både med PCen og ruteren, har ikke peiling på hvordan. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hvis du får ny IP-adresse så har du ikke statisk IP. http://portforward.com/networking/staticip.htm Endret 15. september 2012 av Mr D Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Tror du må gjøre det både med PCen og ruteren, har ikke peiling på hvordan. Har gjort det å..Jaja. Får vell droppe ideen om servern da Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå