teekay19 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Temaet sier vel alt. Har veldig lyst til å oppgradere fra amd/via kt266 til amd/nforce2 system, men ram prisen er for høg til at eg syns det lønner seg. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har hørt at det pleier å gå ned etter juletider(og julehandelen er over), men om det kommer til å stemme vet jeg ikke. Sitter selv å venter på at prisen skal gå ned slik at det blir billigere å kjøpe mer ram. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 RAM-prisene pleier å synke på våren, da monsuntiden er over. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har hørt at det pleier å gå ned etter juletider(og julehandelen er over), men om det kommer til å stemme vet jeg ikke. Sitter selv å venter på at prisen skal gå ned slik at det blir billigere å kjøpe mer ram. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det kommer helt ann på om det blir overproduksjon, krona faller dramatisk eller andre faktorer.....helt umulig å gjette men nesten allt har en tendens til å falle bittelitt i pris etter jul. Tviler på om det er verdt å vente så lenge på et mulig beskjedent prisfall. Kjøp når du trenger du. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det kommer helt ann på om det blir overproduksjon, krona faller dramatisk eller andre faktorer.....helt umulig å gjette men nesten allt har en tendens til å falle bittelitt i pris etter jul. Tviler på om det er verdt å vente så lenge på et mulig beskjedent prisfall. Kjøp når du trenger du. Beskjedent fall? Nå koster 256MB det samme som 512MB gjorde i mai. 100% er alt annet enn beskjedent. Vanligvis er CPU billigst mot jul, og RAM billigst mot sommeren. Bare se på variasjonene i pris noen år tilbake så ser man tydelig trenden. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Les hva jeg skrev Prisen FØR kontra ETTER jul. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Les hva jeg skrevPrisen FØR kontra ETTER jul. Les hva JEG skrev : 100% prisendring er ikke en _beskjeden_ endring... Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Har pc2100 noname ram no, men skulle gjerne hatt pc3200/3500 dual channel. Ser det at TwinMos 2 x 256 koster 940kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå