nacario Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hei Brent meg på GW2/themeparks og har dermed prøvd ut EVE online et par timer. De jeg pleier å spille med er ikke inn i EVE sjangeren så derfor lurte jeg på om det er andre "nye" EVE spillere som kunne tenkt seg å prøve dette ut? Kommer ikke til å satse fullt enda da jeg må bli kjent med selve gameplay og hvilke retninger, men kommer primært til å gå for PvP. En annen grunn til at jeg ikke er 100% atm (eller joinet en Corp) er i påvente av andre sandbox MMOs, eksempelvis War Z (i værste fall kommer jeg til å spille EVE på si) Endret 15. september 2012 av nacario Lenke til kommentar
BlackRabbit Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er også selv ganske lei den typiske MMO sjangeren. Lyst å prøve meg på noe mere hardcore, så driver å setter meg inn i EvE for tiden. Har ikke startet, men bruker en del tid på å lese quides og sånt for å få en noe letter start. Reger med å fyre dette opp rundt juletider Send deg gjerne en PM når jeg kommer så lang om du fremdeles skal spille det. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hei. Hvordan går det med dere i EVE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå