Dragen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Faen. Jeg har ikke råd til å kjøpe lisenser til full pris. Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Tull og tøv, alle i Norge har råd til lisens. Gjelder bare om betalingsviljen er der Microsoft skulle gi ein "pc-bygger" lisens som var billigere enn 'retail' lisensen, så det kan bli spennende og se hva den koster. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja, selvfølgelig har jeg råd. Jeg må bare prioritere mellom mat i ei uke eller 2, eller en Windows-lisens. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ah - må jeg melde meg opp i noen fag som student igjen? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja, selvfølgelig har jeg råd. Jeg må bare prioritere mellom mat i ei uke eller 2, eller en Windows-lisens. Dyrt kamerautstyr, flere PC-er? Ser mer ut som om du ikke vil prioritere å bruke penger på operativsystem, enn at du ikke har råd. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du tror jeg har kjøpt alt nå? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Null og nix i går... Surt, men ikke uventet... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Du tror jeg har kjøpt alt nå? Nei, men på et eller annet tidspunkt har du hatt råd til det uten å måtte gå til et suppekjøkken resten av måneden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg jobber i et suppekjøkken, så nei, jeg får ikke akkurat bedre råd av å slutte å gå dit. Og kan ikke du forklare hvordan min økonomi i 2008, 09, 10 og 2011 gjør at jeg har råd til en lisens nå på slutten av 2012? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Tenker denne tråden har gjort sitt. Ingen vits i å diskutere personlig økonomi. Smutthull tettet og beklageligvis fikk få eller ingen benyttet seg av smutthullet. Jeg var nok for sen ute med informasjonen. Skal skjerpe meg når Windows 9 kommer ut 2 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg jobber i et suppekjøkken, så nei, jeg får ikke akkurat bedre råd av å slutte å gå dit. Og kan ikke du forklare hvordan min økonomi i 2008, 09, 10 og 2011 gjør at jeg har råd til en lisens nå på slutten av 2012? Hehe sammentreff. Jeg har ingenting med å blande meg inn i din personlige økonomi, så skal ikke gjøre det. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har fått meg en Dreamspark konto gjennom http://www.intuit.ru/ men desverre så har jeg bare tilgang til Windows server 2012, 2007, Virtual Pc osv.... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Dear User,Thank you for your interest in the National Society of Black Engineers. Access to the MSDN software is reserved for valid NSBE members who meet the eligibility criteria. After reviewing your information, your account has been flagged as fraudulent. Consequently, it will be removed from the system and your access to our MSDN software revoked. Questions and concerns regarding your status can be sent to [email protected] Lol, de likte visst ikke min kreative info, tror de virkelig at jeg ikke eksisterer? Hahaha. De skal være glad de fikk 5 dollar for ingenting, er det noen som driver med "fraud" her så er det de folka der. Var en del mail adresser som de hadde sent samme eposten til, merkelig. Endret 18. oktober 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Dear User,Thank you for your interest in the National Society of Black Engineers. Access to the MSDN software is reserved for valid NSBE members who meet the eligibility criteria. After reviewing your information, your account has been flagged as fraudulent. Consequently, it will be removed from the system and your access to our MSDN software revoked. Questions and concerns regarding your status can be sent to [email protected] Lol, de likte visst ikke min kreative info, tror de virkelig at jeg ikke eksisterer? Hahaha. De skal være glad de fikk 5 dollar for ingenting, er det noen som driver med "fraud" her så er det de folka der. Var en del mail adresser som de hadde sent samme eposten til, merkelig. Hehe fikk selv den samme e-posten Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 Fikk mail jeg også. Litt uproft å sende en mail med alle epost adressene til alle helt synlig, for de som kanskje har brukt en ekte epost adresse. Men de tenker vel at de folkene som har prøvd å lure dem ikke fortjener noe bedre. De tre kontoene jeg fikk DreamSpark tilgang på helt i starten, er fortsatt aktive. Har ikke fått noen epost ang disse kontoene. Men kan jo ikke være sikker på at det ikke kommer en "fraudulent" epost på ett senere tidspunkt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Jeg har ikke fått noen mail. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 haha, den e-posten der fikk jeg i dag også. Sprekt. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Er det nå jeg skal kreve pengene mine tibake? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Må bare oppdatere tråden. Jeg fikk plutselig epost fra NSBE i dag med DreamSpark Premium tilgang. Det var på en bruker jeg laget 26.september og betalte $5 for. Så det var nye 2 Windows 8 Pro lisenser, tre Windows 7 Pro lisenser og to Windows 2012 Server lisenser for ca 30 kroner Ville vel ikke anbefalt folk å registrere seg, men det hadde jo vært morsomt å vite om noen andre har fått tilgang også, som registrerte seg rundt samme tid. Edit: Der kom det faktisk to eposter til med DreamSpark Premium tilgang. Så da ble det totalt seks Win8 Pro lisenser, ni Win7 Pro lisenser og seks Windows Server 2012 lisenser for under 100 lappen... Endret 27. november 2012 av myhken Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Lol, min konto blei jo sletta for mistanke om "fraud", såeh ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå