Gå til innhold

Avsluttet: 4 Windows 8 Pro nøkler for 30 kroner hos NSBE

myhken

Anbefalte innlegg

Om "trisket" virkar endå veit me ikkje. Eg finn det fullstendig uproblematisk å betale eit NBSE-medlemsskap for mitt fadderbarn. Fram til han får ein PC skal eg passe godt på Windows 8-lisensane.

Du får fire nøklar (ta både 64-bit og 32-bit av både vanleg og Debug/Checked build), kvar av dei kan vere aktiv på to maskiner til ei kvar tid. Les tråden, myhken er veldig flink til å forklare. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset iallefall.. Hva er lovligheten rundt dette? En liten misstanke om at 95% av dere her inne har gjort litt dokumentforfalskning.. :green:

Om det gjelder oss så sitter du også i samme båt.

Og visa kort navn må vel heller ikke stemme med navnet på den som skal ha det og pseudonymer er vel heller ikke ulovlig?

Lenke til kommentar

Man trenger da strengt tatt ikke skrive inn riktig navn på Kortinfoen heller.

Jeg kan "generere" kortinfo, noe jeg pleier å gjøre når jeg handler ting fra utlandet (så fremt det ikke går via Paypal). Da trenger jeg ikke tenke på at jeg må deaktevere "auto renewal" osv på betalings abb.

Jeg brukte riktig info forigegang jeg gjorde trikset på MSDN AA. Får enda post i postkassa fra MSDN Academy gjevnlig.. senest forige uke :ph34r:

Vi får se hvordan dette utarter seg.. Blir vel ikke lenge til dette også blir 'stengt' :green:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Vi kan vel selvsagt diskutere om litt kreativ informasjon er "ulovlig" eller ikke. Men som med ACM så er jo dette ett smutthull, som NSBE selv må ta ansvar for å tette. Så lenge de ikke gjør det, må de jo regne med at folk utnytter smutthullet.

Blir uansett spennende å se om noen får tilgang i morgen. Får noen tilgang, er det nok de som registrerte seg helt i starten av uken. De som registrerte seg nå i helgen er jeg 90% sikker på ikke får tilgang før neste mandag. Sist mandag fikk jeg i alle fall tilgang 19.35, så regner med at man ikke får noe beskjed før den tid i morgen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om man får kjøpt Windows 7/8 Dvd, altså kun plata uten Lisens, mener å ha lest en gang tidligere at man kunne kjøpe en erstatnings dvd for rundt en 2-300,- kunne vært greitt å hatt orginalen liksom, selv om jeg bruker å installere via minnepinne og det er sjelden jeg bruker dvd/cd i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Men om man har en 64bit w7 plate ifra før, f.eks, så går det vel an å bruke den?

Selve plata er vel ikke bundet opp mot en lisens?

Det er jo bare keyen som må være unik?

Har ikke noen plater bortsett fra de imagene jeg har lastet ned og brennt på Dvd.

Spiller ikke noe rolle hvilken versjon man har nøkkelen til når man sletter ei.cfg som ligger i Sources mappa på Dvd'n.

Står forklart her:

http://www.mydigitallife.info/how-to-select-any-edition-or-version-sku-of-windows-7-to-install-from-single-edition-dvd-disc-media-or-iso/

Lenke til kommentar

Jepp en kan låne Win7/Win8 platen fra naboen, og bruke den lisensen man har.

Ser jo lite poeng i å måtte ha "ekte" Windows plate, jeg bruker kun DVD plater brent fra .iso filene jeg får fra Microsoft via Technet/MSDN kontoene mine. Har ikke brukt en ekte Windows/Microsoft DVD på flere år.

Lenke til kommentar

Ja, men poenget mitt var at uansett plate eller ei, 64bit eller 32bit så er det keyen som er unik, ikke selve plate eller image etc.

Så jeg kan jo låne w7 plate av naboen, bruke min key uten problemer og ja, jeg er så kul at jeg har en dvd leser i PCen min. :)

Er klar over at man kan låne en plate av naboen og ja jeg er faktisk like kul som deg da jeg har dvd leser i pc'n min jeg også, men den blir sjelden brukt ;)

Lenke til kommentar

Rart det med DNB da. Jeg har betalt for noen kontoer med mitt Amex kort, som det er DNB som har ansvaret for her i Norge. De har ikke ringt.

Men er jo bra av banken å ringe da. Men det er jo ikke noe svindel eller noe, det er jo et seriøst selskap. Det er jo vi som er luringene i dette tilfellet...

Har ikke fått noe epost enda jeg heller, men som sagt, forventer ingenting før etter 19.30 tidligst. Og som jeg har nevnt mange ganger tok det 9 dager første gang for min del, så er jo egentlig litt rart om det går mye raskere nå.

Så holder fortsatt en knapp på mandag 8. oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...