slongva Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Sidan iPhone 5 kjem no, vert prisen på iPhone 4 8 GB satt ned. Korleis vil dykk samanlikne denne i høve til prisen (2890 kr) Har vurdert Huawei Honor. Kva vil dykk anbefale. Er open for å bruke begge operativsystem. Endret 15. september 2012 av slongva Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Til den prisen ville jeg heller valgt f.eks Sony Xperia P, eller Samsung Galaxy S2. Mye mer for pengene, hvis du ikke absolutt vil ha en iPhone, men 8GB kan bli litt lite. evt kan du vente og se hvordan Windows8 blir, f.eks Nokia Lumia 820. Honor har jeg ingen erfaring med, men virker som en grei telefon til prisen. Endret 15. september 2012 av FBEN Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg holder også en knapp på Sony Xperia P, som jeg syns er meget lekker (spesielt i sølv). Dette er blitt en glemt mobil, men nå som prisen har falt under 3000kr syns jeg det er et godt kjøp (2500kr hos Expert). Fikk anbefalt-stempel av Amobil og ble nylig oppdatert til Android 4.0. Godt og raskt kamera, bra innmat og lyssterk skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå