anonymus94 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hei. Var på Vålerbanen idag på Alfa treff... Vi hadde festet et GoPro Hero HD 2 kamera på bilen til kompisen min sin bil, men det falt av i en sving og kortet /løsnet inni kameraet, så videoen ble ikke "ferdig"/stoppet korrekt... Så jeg får ikke åpnet den. Vet at det er film der siden filen er på over 800 MB Noen tips på hvordan jeg kan få gjennopprettet filmen/fikset den? Hadde vært utrolig Awesome hvis vi kunne sett den filmen! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Last den opp en plass og send meg URL på PM (eventuelt legg til her i tråden), så kan jeg ta en titt om jeg får noe ut av den. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Last den opp en plass og send meg URL på PM (eventuelt legg til her i tråden), så kan jeg ta en titt om jeg får noe ut av den. Laster den opp på dropbox nå , kommer nok til å ta litt tid! Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Sendt url på pm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Beklager, jeg får ingenting nyttig ut av fila. :/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sjekk med kortprodusenten om de har et recovery-program, Sandisk har et veldig bra program som er nedlastbart. Har du sandisk kan du bruke denne adr., vet ikke om det funker med andre kort-typer. www.lc-tech.com/rescuepro serial RPRID-0305-75711-82211-42392 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Sjekk med kortprodusenten om de har et recovery-program, Sandisk har et veldig bra program som er nedlastbart. Har du sandisk kan du bruke denne adr., vet ikke om det funker med andre kort-typer. www.lc-tech.com/rescuepro serial RPRID-0305-75711-82211-42392 Det er et Sandisk kort så får prøve Takk for at du prøvde JohnDoe Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Det virket ikke Endret 16. september 2012 av anonymus94 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det virket ikke hei. jeg vet at kanskje det er litt sent å svare på ett litt gammelt innlegg, men jeg kan prøve å hjelpe deg. jeg har både gopro hd hero 1 og 3 black edition. på 1eren skjedde det samme med meg. jeg hadde festet kameraet til båten min og skulle ta av sugekoppen. jeg klarte å miste selve goproen oppi båten så den fikk seg en god smell for og si det sånn ( kameraet var inni huset). når jeg skulle se klippet så viste det seg at filen var korrupt som du sier. jeg prøvde i dagesvis for å få det til å fungere. det siste jeg prøvde som faktisk fungerte var at jeg tok minnekortet i med bare den korrupte filen på minnekortet og slo på kamerate. av en eller annen merkelig grunn så ferdig gjorde goproen filen av seg selv og den var fullt mulig å bruke å se på etterpå. jeg vet ikke hvorfor eller hvordan men om det er en sikkerhets instilling i FW til gorpoen som gjør dette. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 hei. jeg vet at kanskje det er litt sent å svare på ett litt gammelt innlegg, men jeg kan prøve å hjelpe deg. jeg har både gopro hd hero 1 og 3 black edition. på 1eren skjedde det samme med meg. jeg hadde festet kameraet til båten min og skulle ta av sugekoppen. jeg klarte å miste selve goproen oppi båten så den fikk seg en god smell for og si det sånn ( kameraet var inni huset). når jeg skulle se klippet så viste det seg at filen var korrupt som du sier. jeg prøvde i dagesvis for å få det til å fungere. det siste jeg prøvde som faktisk fungerte var at jeg tok minnekortet i med bare den korrupte filen på minnekortet og slo på kamerate. av en eller annen merkelig grunn så ferdig gjorde goproen filen av seg selv og den var fullt mulig å bruke å se på etterpå. jeg vet ikke hvorfor eller hvordan men om det er en sikkerhets instilling i FW til gorpoen som gjør dette. Fortsatt ikke fått den til nei, kan spørre om jeg får lånt meg kameraet igjen så får vi prøve ut det også takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå