Gå til innhold

Korrupt video, GoPro trenger hjelp :)

Anbefalte innlegg

Hei.

Var på Vålerbanen idag på Alfa treff...

Vi hadde festet et GoPro Hero HD 2 kamera på bilen til kompisen min sin bil, men det falt av i en sving og kortet /løsnet inni kameraet, så videoen ble ikke "ferdig"/stoppet korrekt...

Så jeg får ikke åpnet den. Vet at det er film der siden filen er på over 800 MB :) Noen tips på hvordan jeg kan få gjennopprettet filmen/fikset den?

Hadde vært utrolig Awesome hvis vi kunne sett den filmen! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk med kortprodusenten om de har et recovery-program, Sandisk har et veldig bra program som er nedlastbart.

Har du sandisk kan du bruke denne adr., vet ikke om det funker med andre kort-typer.

www.lc-tech.com/rescuepro

serial RPRID-0305-75711-82211-42392

Det er et Sandisk kort så får prøve :D

Takk for at du prøvde JohnDoe :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det virket ikke :(

hei. jeg vet at kanskje det er litt sent å svare på ett litt gammelt innlegg, men jeg kan prøve å hjelpe deg. jeg har både gopro hd hero 1 og 3 black edition. på 1eren skjedde det samme med meg. jeg hadde festet kameraet til båten min og skulle ta av sugekoppen. jeg klarte å miste selve goproen oppi båten så den fikk seg en god smell for og si det sånn ( kameraet var inni huset). når jeg skulle se klippet så viste det seg at filen var korrupt som du sier. jeg prøvde i dagesvis for å få det til å fungere. det siste jeg prøvde som faktisk fungerte var at jeg tok minnekortet i med bare den korrupte filen på minnekortet og slo på kamerate. av en eller annen merkelig grunn så ferdig gjorde goproen filen av seg selv og den var fullt mulig å bruke å se på etterpå. jeg vet ikke hvorfor eller hvordan men om det er en sikkerhets instilling i FW til gorpoen som gjør dette.

Lenke til kommentar

hei. jeg vet at kanskje det er litt sent å svare på ett litt gammelt innlegg, men jeg kan prøve å hjelpe deg. jeg har både gopro hd hero 1 og 3 black edition. på 1eren skjedde det samme med meg. jeg hadde festet kameraet til båten min og skulle ta av sugekoppen. jeg klarte å miste selve goproen oppi båten så den fikk seg en god smell for og si det sånn ( kameraet var inni huset). når jeg skulle se klippet så viste det seg at filen var korrupt som du sier. jeg prøvde i dagesvis for å få det til å fungere. det siste jeg prøvde som faktisk fungerte var at jeg tok minnekortet i med bare den korrupte filen på minnekortet og slo på kamerate. av en eller annen merkelig grunn så ferdig gjorde goproen filen av seg selv og den var fullt mulig å bruke å se på etterpå. jeg vet ikke hvorfor eller hvordan men om det er en sikkerhets instilling i FW til gorpoen som gjør dette.

Fortsatt ikke fått den til nei, kan spørre om jeg får lånt meg kameraet igjen så får vi prøve ut det også :) takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...