Torbjørn T. Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kva ord skriv du inn og kva får du ut? Det var ein ting eg gløymde når det gjeld æøå, men om du forstår kva koden gjer har du kanskje fiksa det allereie: endre 26 til 29 (niende og tolvte linje i kodesnutten). Lenke til kommentar
matlabhelp Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 her er et eksempel: skriv inn ønsket kryptering: gaute vagle Legg inn antall skift: 3 jdxwh*ydjohcigt starten er jo riktig, men blir lagt til noe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Då bruker du ikkje den koden eg posta over, eller so er det noko anna rart som skjer. Skriptet under spytter ut jdxwh*ydjoh. alf = [char(97:122), 'æøå']; % 29 Bokstaver % innbokst = input('Legg inn en bokstav fra a til z: ','s'); innbokst = 'gaute vagle'; % skift = input('Legg inn antall skift: '); skift = 3; for ind = 1:length(innbokst) pos = find(alf==innbokst(ind)); if isempty(pos) utbokst(ind) = '*'; else nypos = mod(pos+skift,29); %modulo-operator. if nypos == 0 % mod gir oss 0 der vi ønsker 6. nypos = 29; end utbokst(ind) = alf(nypos); end end disp(utbokst) % for å vise resultatet Lenke til kommentar
matlabhelp Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 nå fungerer det! eneste er nå at jeg gjerne skulle hatt bokstavene som går over 26 ved eventuelle skift, f.eks. xyz med 4 skift, ikke blir et langt ord, men at alfabetet starter på "0" igjen i alfabetet.. når jeg taster inn xyz med 4 skift nå, blir svaret; øzabcdn*ndodjhu Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Ups, trur eg veit grunnen til at du får det ekstra: Variabelen utbokst vert ikkje sletta i byrjinga av skriptet, so om du skriv inn eit lengre ord, og so eit kortare ord, vil resten av det lange ordet framleis vere synleg på slutten av tekststrengen. Legg til clear utbokst øvst (eller lag det om til ein funksjon, som oppgåva vel var) so går det nok betre. Endret 25. september 2013 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå