lurepers Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Hei har seg slik at jeg skal på kles party med temaet sport. Men fant ut at det aller meste ser harry ut. Har dere noen eksempler på hva jeg kan gjøre slik at jeg forsatt detter under kategorien sport uten å se for harry ut. Kostymen må være lett å kjøpe/lage. Lenke til kommentar
lurepers Skrevet 15. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Tror neppe Mario har noe med sport å gjøre. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Tror neppe Mario har noe med sport å gjøre. Er cricket... men fotballspiller er jo veldig enkelt å "kle seg ut" som, alle har vel en shorts og en fotballdrakt? Lenke til kommentar
lurepers Skrevet 15. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Tror neppe Mario har noe med sport å gjøre. Er cricket... men fotballspiller er jo veldig enkelt å "kle seg ut" som, alle har vel en shorts og en fotballdrakt? Det er sant, men tror nesten alle tar fotball. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Dommer? (Sort shorts, sort t-skjorte, fløyte rundt halsen, gult & rødt kort) Basketball spiller? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 http://www.weknowsport.com/images/news/44.jpg Lenke til kommentar
lurepers Skrevet 15. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 http://www.weknowspo...ges/news/44.jpg Dette var konge! Men kan åpenbart ikke ta med meg golfkøllen inn, vil man forsatt se at det er en golfer? Og vet du hvor jeg kan kjøpe noe slikt? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Jeg syns heller du skal gå andre veien; mer harry! https://www.google.no/search?hl=no&tok=r25U_EWihZJd4XEr0M7jYw&cp=7&gs_id=q&xhr=t&q=wrestling&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&biw=1920&bih=955&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=jMlUUPCUEcmD4gSd9oD4Cw#um=1&hl=no&tbm=isch&q=wwe&revid=1755681394&sa=X&ei=jslUULawH6nT4QTz74GgCw&ved=0CEQQgxY&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=3668167c5760f912&biw=1920&bih=955 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Ebay er en fin ting dersom du har tid. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Halve greia med å kle seg ut på utkledningsfest er jo å være harry og "spontan".. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Du kan jo ta på deg en kampsportuniform. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Håper for TS sin skyld noen jenter tar på seg sandvolleyballdrakt Du kan jo dra på deg speedoen og gå for svømmer. Eller være en antikk olympisk atlet og gå i bare nettoen! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Rumpeldunk er da en sport? Sånn ellers har du jo amerikansk fotballspiller, for å skille seg litt ut fra vanlig fotball. Kampsport kunne funket, men blir nok upraktisk om du velger en med beskyttelser på hender og evt. føtter. Også vanskelig å gjette for andre. Motorsport-kostymer (Gjerne kjøredresser o.l) er vel ganske enkle og sikkert rimelige. Ta med evt hjelm, kjøresko, kjørehansker. Er det noen sporter du har et spesielt forhold til? Noen du liker, fordrar, synes er teit, respekterer? De beste kostymene har gjerne en god begrunnelse hvorfor de valgte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå