Sebdal1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 hei En hacker har banet meg så jeg lurer på om jeg kan bli unbanet ? =) har vert banet i et halvt år =(kan du plisss unbanne meg ? =) da hade jeg blit glad =) Lenke til kommentar
Sebdal1 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 MineTek Hei, jeg holder oppe en tekkit server. Serveren hoster jeg fra min egen server pc. Nettet på serveren er 50/50 6-8ms fra Telenor Serveren er på 24/7! IP: MineTek.hopto.org Rules! Be respectful No stealing! Don't Grief Use common sense Quarries may only be placed in Sea! If you have a question ask in chat or a moderator. Beg for rank! Dont beg for items from admins or mods! Be nice and listen to mods ands admins! Forbudt: Collectors, eksplosive, andre ting som spiller kan bruke til Griefing som vi ikke kan logge, Crystal Chests. Det er også noen nerfed items også. Banned stuff: Collectors AlternateRelayRecipe Pedestals Ignition VoidRing BlackHoleBand Evertide Volcanite NovaC1 NovaC2 Philosopher's Stone Mercurial Eye Watch of Flowing Time Cannon Igniter World Anchor Anchor Cart CrystalChest Ring of Arcana Rotary Macerator Singularity Compressor Centrifuge Extractor Alle store plugins: iConomy, towny, Tekkitrestrict, Essentials, LWC , Core Protect Har 50 plasser. Det har omtrent 90-95% oppetid! Jeg har hatt serveren siden sommeren. Når du blir med i serveren du vil være en gjest, så du må ta testen i Spawn for bli Builder Når du har gjort det du kan starte ditt liv på MineTek! Håper å ha oppetid på 100% Spillere på serveren er veldig hyggelig, hvis jeg ser at noen gjør problemene jeg vil fikse det, så vidt jeg har sett er alle ha det gøy. =) Admin: SindreMA Nujugi Brumlefar Mods: tvi016 b_martin Thosaa955 Grunnen til at jeg vil ha den public er at hadde vært gøyt å møtt andre spillere. Webside http://minetek.wordpress.com Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=BPQvF98FdjQ& Server Spec: CPU: I7 2700k 3,5GHz Motherbord: MSI P67A-GD65 Ram: 8GB 1600MHz GPU: 6950 PSU: 600W HDD: 200gb OS: Linux Vi har også fått nytt penge system! Dette går ut på at man får 50$ hver halvtime istedenfor /sellhand Dette gjør slik at folk ikke kan dupe seg til penger og lage farm som skaffer penger Nå er det nye priser på kommands og: /tpa = 400 /t spawn = 300 /t new = 1000 /t claim = 500 utenfor town er det 700 /spawn = FREE Vi har og slik at pengene øker og ettervert + at Donators få 100 og øker med 1.5 Når jeg begynte serveren så tenkte jeg at det skulle være en internasjonal server(folk fra andre land), men nå ser jeg at det er iallfall 70% av alle spillerene er norske. Vi har lite lagg på serveren har vi fått vite fra våre spillere Server oppsetet har kostet meg ca 9 000 kr så hadde vært veldig fint hvis noen hadde hatt lyst til å donate penger. Har fått 250kr så langt, alle pengene går til server hardware! Her er noen få bilder fra serveren hei jeg hvet ikke ossen jeg komenterer men jeg har blit bannet av en hacker i over et halvt år lurer bare på om jeg kan bli unbanet ?=) da hade jeg blit glad Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 hei En hacker har banet meg så jeg lurer på om jeg kan bli unbanet ? =) har vert banet i et halvt år =(kan du plisss unbanne meg ? =) da hade jeg blit glad =) Din bruker ble bannet på grunn av mye griefing. Hvis du har en måte å bevise at det ikke var du som gjorde det og at du har sikret brukeren så kan du sende en email til [email protected]. Lenke til kommentar
luigi89896 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kan dere unbanne meg? e vart bare plutselig banna! Lenke til kommentar
luigi89896 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kan dere unbanne meg? e vart bare plutselig banna! Please! e trur e bare skreiv /kick for å se om den funka! namn:luigi89896 Lenke til kommentar
luigi89896 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kan dere unbanne meg? e vart bare plutselig banna! Please! e trur e bare skreiv /kick for å se om den funka! namn:luigi89896 Det står hele tiden den samme tiden på bann tiden!1 dag 23 timer og 59 min Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hei, får timeout på addressen til serveren (62.249.186.238), er den nede for godt? Endret 3. juni 2014 av JanTerjeRiisOttoJohansen Lenke til kommentar
Danqw01 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Savner den serveren.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå