SindreMA Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) MineTek Hei, jeg holder oppe en tekkit server. Serveren hoster jeg fra min egen server pc. Nettet på serveren er 50/50 6-8ms fra Telenor Serveren er på 24/7! IP: MineTek.hopto.org Rules! Be respectful No stealing! Don't Grief Use common sense Quarries may only be placed in Sea! If you have a question ask in chat or a moderator. Beg for rank! Dont beg for items from admins or mods! Be nice and listen to mods ands admins! Forbudt: Collectors, eksplosive, andre ting som spiller kan bruke til Griefing som vi ikke kan logge, Crystal Chests. Det er også noen nerfed items også. Banned stuff: Collectors AlternateRelayRecipe Pedestals Ignition VoidRing BlackHoleBand Evertide Volcanite NovaC1 NovaC2 Philosopher's Stone Mercurial Eye Watch of Flowing Time Cannon Igniter World Anchor Anchor Cart CrystalChest Ring of Arcana Rotary Macerator Singularity Compressor Centrifuge Extractor Alle store plugins: iConomy, towny, Tekkitrestrict, Essentials, LWC , Core Protect Har 50 plasser. Det har omtrent 90-95% oppetid! Jeg har hatt serveren siden sommeren. Når du blir med i serveren du vil være en gjest, så du må ta testen i Spawn for bli Builder Når du har gjort det du kan starte ditt liv på MineTek! Håper å ha oppetid på 100% Spillere på serveren er veldig hyggelig, hvis jeg ser at noen gjør problemene jeg vil fikse det, så vidt jeg har sett er alle ha det gøy. =) Admin: SindreMA Nujugi Brumlefar Mods: tvi016 b_martin Thosaa955 Grunnen til at jeg vil ha den public er at hadde vært gøyt å møtt andre spillere. Webside http://minetek.wordpress.com Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=BPQvF98FdjQ& Server Spec: CPU: I7 2700k 3,5GHz Motherbord: MSI P67A-GD65 Ram: 8GB 1600MHz GPU: 6950 PSU: 600W HDD: 200gb OS: Linux Vi har også fått nytt penge system! Dette går ut på at man får 50$ hver halvtime istedenfor /sellhand Dette gjør slik at folk ikke kan dupe seg til penger og lage farm som skaffer penger Nå er det nye priser på kommands og: /tpa = 400 /t spawn = 300 /t new = 1000 /t claim = 500 utenfor town er det 700 /spawn = FREE Vi har og slik at pengene øker og ettervert + at Donators få 100 og øker med 1.5 Når jeg begynte serveren så tenkte jeg at det skulle være en internasjonal server(folk fra andre land), men nå ser jeg at det er iallfall 70% av alle spillerene er norske. Vi har lite lagg på serveren har vi fått vite fra våre spillere Server oppsetet har kostet meg ca 9 000 kr så hadde vært veldig fint hvis noen hadde hatt lyst til å donate penger. Har fått 250kr så langt, alle pengene går til server hardware! Her er noen få bilder fra serveren Her har vi stress testet serveren og! Endret 15. februar 2013 av SindreMA 1 Lenke til kommentar
elijod030800 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 den er ikke på nå! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hører ikke denne tråden til i minecraft-delen av forumet? Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 den er ikke på nå! Sorry for det, måtte bruke pc-en til noe annet, men den kom opp 13:00 i går igjen! Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Hører ikke denne tråden til i minecraft-delen av forumet? Viste ikke at det var en egen minecraft del på forumet...vet heller ikke hvordan man skifter, så får håpe en moderator fikser det Lenke til kommentar
SAved Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva må jeg installere for og kunne logge på denne serveren? Regner med at vanilla minecraft ikke funker. Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hva må jeg installere for og kunne logge på denne serveren? Regner med at vanilla minecraft ikke funker. Gå på http://www.technicpack.net/tekkit/ og last ned Technic Launcher.....Så på den velg oppe i høyre tekkit classic...så trykk på options og tryll på run Dev Build....altså kjør på den nyeste tekkit updaten Endret 14. januar 2013 av SindreMA Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Spiller ikke minecraft selv, men gjorde før. Anbefaler å gå over til feed the beast mod pack isteden. De oppdaterer i hvertfall iblant, og de stjeler heller ikke mods. Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Spiller ikke minecraft selv, men gjorde før. Anbefaler å gå over til feed the beast mod pack isteden. De oppdaterer i hvertfall iblant, og de stjeler heller ikke mods. Ja vet, Tekkit er en god del outdated, men så er det så få norske gode tekkit servere som jeg har sett så. Og det er jo ikke noe serlig galt med tekkit=) Lenke til kommentar
SAved Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har spilt begge deler har ikke så mye imot feed the beast men den versionen jeg spilte hadde så ekstremt mye ræl i seg. Altfor mye tulle mods jeg ikke har bruk for Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har spilt begge deler har ikke så mye imot feed the beast men den versionen jeg spilte hadde så ekstremt mye ræl i seg. Altfor mye tulle mods jeg ikke har bruk for Det er jo bare å legge inn og fjerne som man vil. Det er en av de beste tingene med det! Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Vi holder på nå med å skaffe en ny side for serveren, ta gjerne en tur inn og se på den http://minetek.wordpress.com/ Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 hvorfor er Crystal Chests forbudt? 1 Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 hvorfor er Crystal Chests forbudt? Det er på grunn av at den skape veldig mange entities, og man har diamond chest som har like god plass. så er ikke vits å risikere å skape lagg når det ikke trenges Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Har tatt å laget en liste over bannet stuff Banned stuff: Collectors AlternateRelayRecipe Pedestals Ignition VoidRing BlackHoleBand Evertide Volcanite NovaC1 NovaC2 Philosopher's Stone Mercurial Eye Watch of Flowing Time Cannon Igniter World Anchor Anchor Cart CrystalChest Ring of Arcana Rotary Macerator Singularity Compressor Centrifuge Extractor Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Vi har nå fått inn en ny HDD så nå skal den være raskere og kan holde flere spillere. Vi ha også redusert plugins og ryddet opp i config filer! Vi har også fått nytt penge system! Dette går ut på at man får 50$ hver halvtime istedenfor /sellhand Dette gjør slik at folk ikke kan dupe seg til penger og lage farm som skaffer penger Nå er det nye priser på kommands og: /tpa = 400 /t spawn = 300 /t new = 1000 /t claim = 500 utenfor town er det 700 /spawn = FREE Endret 5. februar 2013 av SindreMA Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Fått oppdatert posten litt...fått inn noen bilder og en youtube video og ny nettside Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Da er vi nede på build 3.1.2 igjen og har også skaffet Votifier slik at dere får mer penger til tpa og slik mens serveren øker i brukere Lenke til kommentar
knegg Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Er meget inntressert i minecraft med modden tekkit for tida Sett på yogcast på youtube og likt tekkit serien. Har fiksa meg technic launcheren so eg er spenna klar til å joine om eg får låv til det. Er 23 år og oppføre meg som folk. Berre å kontakte meg på pm også, sjekka diskusjon.no dagligt. Lenke til kommentar
NMTZ Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg logget inn på serveren men forstår ikke en shait av kommandoene. Fikk til å lage meg en såkalt "town" men ble ikke stort klokere enn det, aldri vært borti den pluginen. Kan noen hjelpe meg på den fronten? Kom i snakke med en hyggelig engelsk talende person, men han kunne heller ingenting om det. Trenger i hovedsak hjelp med; -slå av pvp -Sette town spawn om det går -Claime -Legge til folk Håper tingene som er listet over går iaf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå