Skatteflyktning Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Dettte med at det er offentleg drift av vegane har ingen med at vegane er privat eller offentleg eigd i det heile. Du ønsker tydeligvis at jeg skal besvare dette innlegget som for meg ser ut som du er ute å ror. Har jeg påstått noe sted at offentlig drift og offentlige eie av veier nødvendigvis MÅ henge sammen? Eller har jeg påpekt at nordmenn blir drept av den lave standard på norske veier (som både er offentlig eid og drevet)? PS. Har endret tittel nok engang da forvirringen muligens oppsto derfra. Første tittel henviste til Statens veier, men ble endret etter noen gjorde oppmerksom på at fylkeskommuner og kommuner også har ansvar for noen veier, da til "Offentlig drift av" muligens har du hengt deg opp i ordet drift som igrunnen ikke er relevant og nå fjernet. Endret 16. september 2012 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det er bedre at diktatorene ned i ongobongo-land får privatveiene sine oppgradert enn at norske veier gis oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå