janingar Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hei. Som tittelen antyder så lurer jeg litt på om 3 år gamle piggdekk har noen verdi på brukmarkedet? Ser at mange ligger ute på Finn.no, men er jo sansynligvis ikke alt som blir solgt der. Dette dreier seg om 4 dekk av merket Nokian Hakka i3, 185/65R14. Piggene er inntakte (med unntak av 2) og mønsterdybden er omtrent 6 mm. De er heller ikke slitt ujevnt. Er det noen som ville gitt noe for de, og evt. hvor mye. Ny-pris da jeg kjøpte de var 3000 kr. Har lagt ved to bilder av et par av dekkene. Jeg tenkte å selge dekkene uten felg da den er som det framgår av bildet, veldig rusten. Vet ikke om dette kan ha utslag på verdien? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Etter 3 år så får du nok ellers lite for dem. Gummien er hardt rammet pga salt på veien og piggene er nok ikke i nærheten av hva de engang var. Men man vet jo aldri før man har prøvd Tipper 50-100kr dekket max Lenke til kommentar
janingar Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Takk for svar. Med en sånn pris vil det neppe være verdt bryet å avertere de på Finn.no tror jeg. Er det noen flere som har noen formening om verdi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Med så stygge felger er de nok ikke mye verdt. Sist jeg kjøpte brukte piggdekk, var de 1 år gamle, felgene var fine, og jeg betalte godt under 1000 for alle 4. Legg de på finn.no på gis bort, så blir du kvitt de fort. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Ja, vet. Felgene er antagelig de styggeste du kan oppdrive, så tenkte jeg skulle få tatt av dekkene før jeg selger eller gir de bort som du sier at du kjøpte 1 års brukte dekk for godt under 1000 så ser jeg at det er nok mest sansynlig bare verdt å gi de bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå