Kurt Lekanger Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Utrullingen av ny programvare har startet. Motorola Razr har fått Android 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Tok sin tid, men det er vell sånn det går når alle produsentene skal skal fiske på standarrom. 1 Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det er viktig å understreke at dette også gjelder Razr MAXX. Lenke til kommentar
theines Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Har ventet litt på denne oppdateringen ja. Lastet ned oppdateringen, men turte ikke å installere etter alle rapporterte bugs i US-versjonen av ICS. Klarte ikke å holde meg mer enn ett døgn før jeg installerte ICS uansett, og har iløpet av nesten to døgn med ICS på min RAZR Maxx ikke oppdaget noen problemer. Må si meg strålende fornøyd med telefonen, og så langt virker det som om jeg skal fortsette å være fornøyd også når den kjører på ICS. Har jo også et håp om raskere lanseringer av Android-oppdateringer nå som Google har kjøpt Motorola. Lenke til kommentar
AudioV Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Fikk ikke noe over 3g eller wi-fi, sjekket daglig i det siste. Netcom-kunde. Koblet til PC i PC-modus og da kom oppdateringen via Motorola Device Manager med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg