Scorpio7 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Her er saken/problemet: Jeg er en 28 år gammel mann. Jeg er 191cm høy, og ca 125kg. Da tenker man kanskje at jeg er ganske tykk? Det er jeg ikke. Brede skuldre, bra med muskler (type bonde-muskler, ikke bole-muskler). Store føtter. Store hender. Solide lår, legger, armer, føtter, osv..... Med andre ord, absolutt alt på meg er godt over gj. snittet i størrelse. Utenom en ting, nemlig penis. Nå skal jeg ikke si at den er veldig liten, for den er vel igrunn så gj. snittlig i størrelsen som mulig. Avhengig av hvor tent jeg blir ligger størrelsen mellom 13-16cm. Tykkelsen er ikke noe i veien med igrunn, tror den er litt over snittet. Jeg har aldri hatt problem med å "få meg noe", og viss jeg treffer på vedkommende ved en senere anledning (alkohol involvert), så prøver hun som regel å få igang noe mer. Jeg tolker det dithen at vedkommende ikke hadde noe problem med penisstørrelsen min. Snakker ikke her om en spesifikk person, men en typisk situasjon. Så kan jeg fortelle litt om problemet mitt. Jeg ser for meg at når jeg hooker opp med en dame, så ser hun for seg at jeg er utstyrt som en hest (med tanke på resten av kroppen min). Viss min penis skulle følgt resten av kroppen min når det gjelder størrelse, hadde jeg jo hatt laaaangt over gj. snittet i størrelse. Det som har skjedd i det siste er at jeg har blitt så fokusert på dette temaet, at det har begynt å gå utover sexlivet mitt. Det siste året har jeg flere ganger hatt sjansen til fullstendig uforpliktende one night stands, men det har endt opp med at jeg har trukket meg fra flere av de. Grunnen til dette er at viss eg selv bruker energi på å bekymre meg over hennes inntrykk av min penisstørrelse, så ender det fort opp i at ereksjon og alt "går i dass", ettersom fokuset forsvinner. Det som da er spm mitt: Hvor fokusert er damer på størrelse? Hva er den generelle mening om penisstørrelse? Hvor viktig er det? Er problemet mitt fysisk? Eller er dette rett og slett bare noe psykisk som jeg ikke klarer å slippe? Jeg er klar over at dette kan høres helt idiotisk ut, men det er utrolig hva en mennesklig psyke kan stelle i stand. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ut ifra hva du skriver så høres det ut som du tar avgjørelser basert på hva du selv tror andre tenker, så jeg vil definitivt si det er psykisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg er litt mindre enn trådstarter, men kan likevel kalles "røslig". Har fått endel tilbakemeldinger fra kvinner på at jeg virker så trygg, stødig og snill, litt som en hest ... . Jeg har aldri fått signaler på at forventningene hos disse gjaldt fantasier om at redskapet er i samsvar med resten av kroppen. Så mitt råd er - glem nå den jævla k**en! Lenke til kommentar
Scorpio7 Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Takker for svar. Saken her er jo at jeg VET jo egentlig selv at dette er kun psykisk, og at rent fysisk har jeg igrunn ingenting å klage på. Likevel presterer hjernen min å fokusere utrolig mye på min egen penisstørrelse. Og det er logikken oppi alt dette jeg ikke blir klok på. Ikke 1 gang i mitt liv har jeg fått noe tilbakemld på at størrelsen ikke duger (hva venninder snakker om vites jo selvsagt ikke). Ifølge så godt som all statistikk jeg noen gang har sett, så har jeg enn helt vanlig størrelse, og jeg har sågar vært "til bunns" i minst 2 av jentene som jeg har hatt langvarige seksuelle forhold med. Til tross for alt dette (og ting jeg skrev i mitt første innlegg), så presterer altså hjernen min å fokusere på størrelsen. Jeg blir rett og slett ikke klok på hvordan det er mulig. Jeg er dog helt enig i det dere begge skriver, nemlig at dette er kun i mitt eget hodet, og at det egentlig bare er å glemme hele den jævla k**en. Så fra nå av skal jeg gjøre mitt beste med å få det ut tankene, og glemme hele greia! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Protip: Ikke slåss mot tankene, aksepter de og gi slipp istedet. Jeg skrev et meterlangt innlegg som blant annet svinger innom hvorfor her, sammen med noen teknikker jeg brukte for å få bukt med de. Kortversjonen er at tankene dine lever av oppmerksomheten du gir dem, og på grunn av hvordan hjernen fungerer så ender du med å gi de oppmerksomhet selv når du prøver å få de vekk. Dermed beholder de fotfestet og fortsetter å skape krøll, så den eneste måten du kan vinne den kampen på er ved å la være å delta. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Problemet ditt er psykisk. Men uansett: Jenter bryr seg særdeles lite om størrelse såfremt du tilfredsstiller henne ved andre hjelpemidler i tillegg. Og, hvorfor skal du vise henne pikken din? Hun trenger da ikke se den før du stapper den inn og hamrer løs. Ikke tenk på det. Lenke til kommentar
Trollkaro Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvor fokusert er damer på størrelse? De fleste, overhode ikke fokusert i det hele tatt. En veldig trang jente kan misslike en stor mann fordi det ender lett i å revne og ikke spesiellt behagelig sex. Hvor en veldig åpen kvinne vil ønske seg en stor mann for å føle seg virkelig fyllt. Men, får begge kvinner så er det egentlig ikke str som teller, men hvordan du bruker det du har. Du kan tilfredstille en hver, bare forandre taktikk og stilling ut i fra hva du jobber med. Enkelte kvinner tenker vel på str, men det er smak og behag for det meste. Som noen menn liker store bryster, og er veldig fokusert på det. Hva er den generelle mening om penisstørrelse? Jeg har ingen spesiell mening, str betyr bare ingenting for meg. Hvor viktig er det? Ikke viktig i det hele tatt. Er problemet mitt fysisk? Eller er dette rett og slett bare noe psykisk som jeg ikke klarer å slippe? Problemet ditt sitter psykisk, som du har kommet frem til allerede. Str din er ikke noe du skal tenke på. Jeg er da kvinne, og når jeg ser en stor eller liten mann, går det ikke automatisk i tanker om at hans penis følger hans generelle str. Tenker faktisk ikker på hans str i det hele tatt. Er jeg der at jeg er sexuelt interessert går tankene mine generelt i rettning av hva jeg kan gjøre med denne mannen og han med meg. Så, sexuelle fantasier, ikke tanker om fysisk utseende. Og igjen, er ikke str som teller, men hvordan man bruker det man har. Og de fleste jenter jeg kjenner skal det litt mer enn kun penis til for å tilfredstille, i grunn blir de mer tilfredstillt av fingre enn penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå