KTL_InnleggNO Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Denne gangen byr vi på alt fra norsk flerspillerløping til japansk byplanlegging. Les hele saken Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ingen kjærlighet for Black Mesa? www.blackmesasource.com 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Man kunne jo ha tatt med Venture towns fra Kairosoft i samme slengen som man nevner Edo towns Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vet at utvalget for WP ikke er det største per dags dato, men det er økende. Kanskje dere kan komme med anbefalinger der også, om det så bare er to-tre spill i hver artikkel og ikke ti? Hadde vært kjekt om WP brukere kan få litt oppmerksomhet også:-) 1 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ingen kjærlighet for Black Mesa? www.blackmesasource.com "Månedens anbefalte ANDROID-spill" 6 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Årets anbefalte android app(spill?): n64oid I'm just sayin... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Utvikler: Mediocre Det var da et interessant navnevalg for et utviklerfirma.. 2 Lenke til kommentar
cc Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ingen kjærlighet for Black Mesa? www.blackmesasource.com"Månedens anbefalte ANDROID-spill" Tusen takk for heads up! Hvis Black Mesa lever opp til originalen er det jo verdt en helt egen artikkel! *Laste* Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Fortsatt ikke Townsmen fra Handygames: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hg.townsmen7free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5oZy50b3duc21lbjdmcmVlIl0. nevnt denne gangen heller? Skamme dere Gamer! Lenke til kommentar
Nuka88 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Skjønner at dere ikke tester alle spillene helt for letters from nowhere 2 koster faktisk 30kr når man kommer litt inn i spillet så kan ikke ha brukt så mye tid på det.... Lenke til kommentar
KTL_InnleggNO Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Skjønner at dere ikke tester alle spillene helt for letters from nowhere 2 koster faktisk 30kr når man kommer litt inn i spillet så kan ikke ha brukt så mye tid på det.... Jeg legger vekt på å teste spillene lenge nok til å kunne gi en rettferdig vurdering av dem, men i dette tilfellet skulle jeg tydeligvis ha holdt på litt lenger :-) Takk for rettingen, jeg har oppdatert prisinformasjonen i artikkelen. Fortsatt ikke Townsmen fra Handygames: https://play.google....21lbjdmcmVlIl0. nevnt denne gangen heller? Skamme dere Gamer! Jeg beklager at dette har gått under radaren, og skal ta det med i vurderingen neste gang. Hva som faktisk kommer med i artikkelen avhenger av hvordan jeg vurderer spillet opp mot andre utgivelser samme måned. Man kunne jo ha tatt med Venture towns fra Kairosoft i samme slengen som man nevner Edo towns Godt poeng. Begge ble testet, og selv endte jeg opp med å foretrekke Oh!Edo Towns på grunn av stemning og tema. Men du har rett i at det bør nevnes, jeg har lagt til en setning i artikkelen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå