Rolfemann Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nå kan du digitalisere beatsa fra 80-tallet. Putt kassettspiller på iPhonen din Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 LP kan jeg forstå at er noe verdt å beholde men kasettene hadde ned forferdelige hissingen i bakgrunnen som irriterte livet av meg, så nei takk. Jeg tror jeg streamer min musikki fra nettet frammover Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ikke før nå?? Hvordan klarte da jeg å digitalisere kasetter tidlig på 90-tallet? 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvem vil bringe Wham tilbake? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Putt kassettspiller på iPhonen din <---> Putt iPhone din i en kassetspiller.. 1 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ikke før nå?? Hvordan klarte da jeg å digitalisere kasetter tidlig på 90-tallet? Line out fra kasettspiller eller forsterker til line in på lydkortet på pc. Produktet er vel 10-15 for sent, tviler på at kasetter holder seg så godt heller. Dette er vell kun relevant for egene opptak også alt annet kan lastes ned i mye bedre kvalitet. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg holder meg til LP av eldre formater og disse skal absolutt ikke digitaliseres. Ellers er (SA)CD og streaming fra Spotify og Wimp som gjelder. Men alt-i-alt kjøper jeg alt jeg liker på fysiske formater pga. best mulig lydkvalitet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ikke før nå?? Hvordan klarte da jeg å digitalisere kasetter tidlig på 90-tallet? Line out fra kasettspiller eller forsterker til line in på lydkortet på pc. Produktet er vel 10-15 for sent, tviler på at kasetter holder seg så godt heller. Dette er vell kun relevant for egene opptak også alt annet kan lastes ned i mye bedre kvalitet. Spørsmålet mitt var egentlig bare sarkasme. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jøss! iPhone har blitt mer Walkman enn det Sony Ericsson var. Nå må nesten Sony mobil lage en mobil med innebygd kaset-spiller for og bli mer Walkman enn iPhone. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skal vedde på at Samsung kommer med det først. De har jo kopimaskinene sine igang hele tiden. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Skal vedde på at Samsung kommer med det først. De har jo kopimaskinene sine igang hele tiden. Ja, for å lage en kasettspiller er det ingen som har gjort før Apple mener du? 2 Lenke til kommentar
Bjulfyboy Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Apple får seg vell en patent på kassettspilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg