pcnub Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 lasta ned en cd driver.... og den sier det her : http://gyazo.com/081...cab2a1f8e8ef3d6 men når jeg trykker ja må jeg skrive inn en registrerings code på 32 tegn og den husker ikke jeg "for og opptater dette" er det noen andre måter og oppdatere dette på? dette vises ikke på windows update på min egen pc :S Lenke til kommentar
dbass Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Det så ut som en side jeg ikke ville stolt på. Hva slags driver cd til hva slags hardware? Lenke til kommentar
pcnub Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 "Driver detective" har en installerings cd for trådløst headsett og sotte flere tima nu og prøvd å finne den på pcen -_- ser andre har det samme probleme men vet ikke kordan æ fikser det.... cden vil ikke vised noen plassa å kommer heller ikke automatisk.... btw linken er bare Gyazo som er et program du kan bruke for og drege screen shots så får du linken opp til screen shotte med en gang slik at du kan dele dette lett med andre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Stenges. Ubrukelig emnetittel. 3 tråder om samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg