Gå til innhold

BK: Splash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesialisten(e) vår(e) på dette har visst dratt sin kos forlengst.

Heidi Westum het hun som vel virkelig utviklet seg på dråpefotografering. Kanskje er hun her med bilder i arkivet; du kan prøve å se i medlemsregisteret.

Jeg vet lite eller intet om dette, annet enn at med et lyssterkt kamera som ditt, kan du øke lukkerhastighet, som vel er litt av man gjør for å få frosset bevegelse. Gå opp i ISO.

Overraskende (på meg i det minste) at det går an å få så detaljert bilde med 1/160.

Godt forsøk, med bra resultat.

Lenke til kommentar

Spesialisten(e) vår(e) på dette har visst dratt sin kos forlengst.Heidi Westum het hun som vel virkelig utviklet seg på dråpefotografering. Kanskje er hun her med bilder i arkivet; du kan prøve å se i medlemsregisteret.Jeg vet lite eller intet om dette, annet enn at med et lyssterkt kamera som ditt, kan du øke lukkerhastighet, som vel er litt av man gjør for å få frosset bevegelse. Gå opp i ISO.Overraskende (på meg i det minste) at det går an å få så detaljert bilde med 1/160. Godt forsøk, med bra resultat.

God tilbakemelding! Grunnen til at bildet er såpass klart på 1/160 er at jeg har fanget dråpen ved bruk av blits i et mørkt rom.

Skal se om jeg finner Heidi for å finne ut litt mer om denne kunsten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...