Ultrabad Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har iphone 4 som jeg digger men er litt lei for og være ærlig vil ha noe nytt. ble lei prøve meg med jailbreak det var gøy i noen måneder med no er det bare kjedelig .. Hvor mye ca kommer en iphone 5 til å koste ? har brukt en del penger nå på Gaming pc til 13 tusen ca og datamus så håper ikke den koster sånn 5000 ?? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) iPhone 5 er i salg fra 28. september ifølge iTavisen. Tror du får den over alt da. Men ikke ennå. Men om du allerede har iPhone 4, hva prøver du egentlig å oppnå ved å bytte? 5´eren inneholder lite nytt, bortsett fra bedre prosessor og litt større skjerm. Endret 14. september 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Ultrabad Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 iPhone 5 er i salg fra 28. september. koster den mest sansynelig under 5000kr? og er den verdt og kjøpe? alle klaga på den 4g greien Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg er ikke iPhone-ekspert. Men trenger du virkelig 4G til surfing på en så liten skjerm? Jeg har heller ikke 4G på min Samsung Galaxy S2, men den er rask nok. Angående prisen: iTavisen har selvsagt en artikkel om det: Her er den egentlige prisen Dette koster iPhone 5 uten binding. Endret 14. september 2012 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 With all due respect, viss du er lei iPhone 4, så får du jaggu ikke mye nytt ved å kjøpe iPhone 5. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Wigir har helt rett. iPhone 5 byr på den samme opplevelsen som en iPhone 4, men med litt høyere skjerm. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Ikke for å være off-topic, men det virker som om du shopper bare for å shoppe. iTavisen skriver at den nyeste iPhone gir lite nytt, bare litt bedre prosessor og litt større skjerm enn forgjengeren. iPhone 5 er ikke en revolusjonerende telefon som forandrer alt. Bare en liten forbedring i forhold til 4S. Om du er lei av din velfungerende iPhone 4, burde du sjekke hva Android og Windows tilbyr. Jeg er veldig spent på Windows Phone. Men jeg kommer ikke til å bytte ut min Samsung Galaxy S2 uten særdeles gode grunner. Håpet mitt er en Nokia Lumia-telefon med Windows, som er like god til nettsurfing som Galaxy S2, men med bedre batteri og skjerm som kan leses i sollys. iTavisen har selvsagt mange artikler om 5´eren. http://www.itavisen.no/902181/dette-mener-de-om-iphone-5 Endret 14. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå