Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ubeskyttet sex med fast partner, aldri hatt sex før det..

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting, som jeg har merket i pikken etter at jeg ble seksuelt aktiv.

Av og til (opptil flere ganger om dagen nå, sjeldnere tidligere) så føles det ut som pikken min blir skikkelig "god og varm" uten ereksjon, og siden jeg altså er en fersking i dette så lurer jeg på; er dette en klassisk kåthet?

Prøvde å google det men fikk bare opp en del om kjønnsykdomer etc.

Ganske sikker på at dette ikke er noe slikt, det gjør overhode ikke vondt verken når jeg urinerer eller runker osv, og det er heller ingen vond lukt fra penishodet.

Burde jeg gå til lege, evt. sammen med henne eller er dette "normalt"? Anonym poster: e3dd929cbf2ab02b14a11ac9641fa0f5 Anonym poster: e3dd929cbf2ab02b14a11ac9641fa0f5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjønnssykdommer trenger verken å føre til vond lukt eller ubehag.

Har ingen av dere hatt sex før?

TS her.

Jenta har tidligere hatt sex.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan pikken min føles, men "god og varm" var det nærmeste jeg kom.. Anonym poster: e3dd929cbf2ab02b14a11ac9641fa0f5 Anonym poster: e3dd929cbf2ab02b14a11ac9641fa0f5

Lenke til kommentar

Tror jeg trygt kan utelukke eventuelle kjønnsykdommer, har lest litt nærmere rundt symptomer på dem.

Men ja, jeg har enda ikke klart å få en ereksjon sammen med henne, bruker ikke tykt undertøy, og jeg har ikke mye hår rundt staken.

Og vi var sammen hele helgen som var, og etter søndag formiddag har jeg ikke kjent den kriblende følelsen (kanskje bedre ord å bruke).. Anonym poster: e3dd929cbf2ab02b14a11ac9641fa0f5 Anonym poster: e3dd929cbf2ab02b14a11ac9641fa0f5

Lenke til kommentar

Mener du utløsning TS? Er jo ikke så lett å penetrere uten ereksjon, om man da ikke pjåter penis inn i henne. Blir jo uansett ikke så behagelig for noen av partene.

Om du mente utløsning: selv om du aldri har sprutet i henne kan det komme sæd ut under samleie. Uansett har det ikke så mye å si hva du potensielt har gitt henne, men hva hun potensielt har gitt deg.

Vet du hvor mange hun har hatt sex med, og om hun har brukt kondom med disse?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...