birk88 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hei. Lurte på om noen kunne anbefale et bra spill for PS3? Har spilt Skyrim som var fantastisk bra, prøvd Assassin Creed: Brotherhood som var greit, men hater de "tidsløpene". Dvs. fang, drep etc. noen på tid. Kjedelig å måtte gjøre disse 10-20 ganger før jeg greier oppdraget. Så derfor ønsker jeg bra grafikk, god story, ikke noen oppdrag på tid, samt ikke altfor vanskelig teknisk. Noen som har en anbefaling? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots! Men så burde du egentlig å spille de andre først for å skjønne noe. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Uncharted 1 t.o.m. 3 samt Mass Effect (siden du spør på Sony forum, så må du starte med 2ern. Oppsummeringen av orginalen gis i en 5 minutts intro som er helt grei for å få med seg det viktigste).Kan også anbefale Rockstar spill som L. A. Noire og Red Dead Redemption. Ingen av disse spillene har høye ferdighetskrav, og alle er imo kjempegode spillopplevelser. Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 ^^ What he said! Red Dead Redemption er en av de beste spilloplevelsene jeg har hatt! Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Takker for svar. Skal sjekke disse ut. Lenke til kommentar
SosseGunnar Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Little big planet, mirrors edge, Borderlands 2, Max Payne 3, just cause 2, batman Arkham city, portal 2, mass effect 3, fallout 3 og fallout new vegas Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Heavy Rain. Er som en interaktiv film der du spammer litt knapper i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå