Kharan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 http://kotaku.com/5942307/the-people-behind-fallout-and-planescape-are-making-my-dream-rpg Endelig. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Prosjektet har vært på Kickstarter 1 time og har 10% funding. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det her.... ser faktisk ut som noe jeg vil kaste penger på Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 My money. Take it. And shut up. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Får helt tårer i øynene jo. For et sinnsykt år for spillfans dette har vært. Helt ufattelig at de ikke har fått en million dollar av en utgiver for å finansiere dette når de skraper sammen pengene på en dag ved å spørre fansen. Hadde nesten gitt opp drømmen om å få nye spill av alle disse legendene som har vært innom Kickstarter i år, også kommer absolutt alle sammen på en gang. Går virkelig ut over lommeboka, da... Eneste jeg vel mangler nå er en Lengste Reisen-kickstarter. Avellone: "[i'm] tired of designing content and interactions that caters to consoles and console controllers." Endret 15. september 2012 av radiohodet 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Haha, med 31 dager igjen har de alt nådd 934,036 $ Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Tok ikkje lang tid før dei oppnådde full founding. Rått bra! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Helt ufattelig at de ikke har fått en million dollar av en utgiver for å finansiere dette når de skraper sammen pengene på en dag ved å spørre fansen] Tja, på en annen side er det jo bra da. Da kan de som lager spillet gjøre 100% slik de vil, uten at de må godkjenne med utgiverene osv heletiden. + Mer penger til selskapet, som igjen gjør spillet enda bedre Ser ikke ut som dette spillet er helt min smak, så får stå over for denne gangen. Overrasket at de fikk pengene så fort.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Shut up and take ALL MY MONEY! Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ny oppdatering: Update #3: Game Basics - Your Party, Your Characters, and Races Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 DRM-fri utgave annonsert! Vil bli lansert via fantastiske GOG! Man får også tilgang til betaen om man tar collector's edition-utgaven. Don't mind if I do..... http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 DRM-fri utgave annonsert! Vil bli lansert via fantastiske GOG! Man får også tilgang til betaen om man tar collector's edition-utgaven. Don't mind if I do..... http://www.kickstart...-eternity/posts Fantastisk. No brainer for min del dersom jeg kan velge mellom gog og steam (uten at jeg har så mye imot sistnevnte), lenge leve cd projekt! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Bbeta-access liksom. Makan til luksus det hadde vært! Endret 19. september 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Dette her er som en drøm som går i oppfyllelse. \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå