SM consult Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hei. Jeg har fått i oppdrag å finne telefon til mine foreldre. De begynner å bli litt gamle og er ikke så avanserte brukere. Det de har behov for er en telefon der de klarer å se teksten og som er enkel å bruke. Jeg tenker en eller annen androidtelefon med lang batteritid og forholdsvis billig. Jeg kan ikke tenke meg at den vil bli brukt til mange apper eller surfing så hardwaren har ikke så veldig mye å si men relativt stor skjerm hadde vært flott. Samtidig vil jeg ha ny telefon til rundt 3.000,-. Tenkte på Samsung galaxy II s men har tro på at det finnes bedre telefoner til omtrent samme pris som den. Noen forslag? Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hvis dine foreldre begynner å bli ganske godt oppe i årene, ville jeg egentlig ha anbefalt noe ala Doro. Disse er vel egentlig laget for eldre personer (eller de som ikke er så tekniske av seg) Disse er da mye billigere, er enkle å bruke, du betaler ikke for noe som aldri vil bli brukt (muligheten for apper), og er spesiallaget for eldre med nedsatt syn/hørsel. I tillegg er de utstyrt med alarmknapp, i tilfelle noe skulle skje med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå