Tom-erik95 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Lol, håper TS troller Ellers har du store problemer når det gjelder kontroll på privat økonomi! ??? jeg kom med en enkel spørsmål om hva de betydde jeg har 0kr disponibel og 450mins bokført og de gjør meg til troll?jaja.................... Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Var ikke det jeg siktet til Tenkte mer på teoriene dine rundt nettspill Lenke til kommentar
Tom-erik95 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 teori rundt nettspill?hva snakker du om egentlig?? har ikke komt med noen teorier lær deg lese Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Lær deg å skrive, før du retter på meg Når du skriver at du vil åpne et nytt kort med 20.000 i kreditt, for så å satse 1000,- til å vinne tilbake dine 450,-, da sier det litt. Mener ikke å være et rasshøl her, men seriøst - IKKE la deg lure av slike spill Det gjør vondt verre for deg selv Lenke til kommentar
Tom-erik95 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 åltså kortet er gratis og ha. de koster ingen ting så lenge man betaler de tilbake Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Disponibelt er gjeldende saldo. Bokført er det som er registrert hos banken, altså du har 0,- på kontoen din. Gi det en dag eller to, så står det det samme på bokført saldo. Man kan ikke ha negativ disponibel saldo, så nei, bokført beløp oppdaterer seg ikke nødvendigvis. åltså kortet er gratis og ha. de koster ingen ting så lenge man betaler de tilbake Men når din plan er å vinne pengene tilbake på pengespill så hjelper det ikke at kortet er gratis å ha, det er en idé som er langt hinsides idioti. 3 Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er dette seriøst? Hvis ja, søk hjelp Lenke til kommentar
Tom-erik95 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 er jo hjelp jeg spør om nå Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kan jo være hjelpelinjen.no kan hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Dette må bare være kødd. Jeg håper for trådstarters skyld at han bare spiller dum. Lenke til kommentar
Tom-erik95 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 hva dumt har jeg sagt????? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Moderatormelding Dette er en problemstilling av såpass alvorlig grad at det blir galt å la denne få tråden leve videre. Trådstarter har dessuten fått svar på sitt opprinnelige spørsmål.Til trådstarter: Som flere har påpekt er det mye du har sagt som kan peke mot spillavhengighet, eller i det minste mangel på økonomiske begreper. Dersom dette er tilfellet (det vil si, med mindre du bevisst underholder deg selv i denne tråden ved å tulle) så oppfordres du på det sterkeste til å kontakte Hjelpelinjen for spillavhengige.Reaksjoner tas på PM. Mvh. r2d290-Moderator Endret 14. september 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg