Gå til innhold

Beste kameramobil


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
st 55 får sikkert bra kamera med stor oppløsning og det er et vga kamera itillegg er det 4x digital zoom

 

Nå funker 4x zoom kun på laveste oppløsning, og 2x zoom funker kun på mellomste oppløsning. På høyeste oppløsning kan du ikke bruke zoom og det er også på denne oppløsningen at bildekvaliteten er litt dårlig.

 

Men på laveste oppløsning funker zoom perfekt og bildene blir bra. Bildene på mellomste oppløsning blir også bra. Men er du ute etter en mobil som tar bilder i 640x480 for bruk på PC er ikke ST55 noe godt valg.

Lenke til kommentar
Nokia 3650 har et bra kamera ja, men det blir bedre bilder på en Panasonic GD87. Og filming blir ikke så veldig bra på 3650 heller... Er litt lite farger på den (4096 farger). Jeg har en Panasoonic GD87 nå, og jeg synes kameraet er kjempe bra!! Du kan zoome, fikse lysstyrken, lage ramme, lagre den i annen format og ta den i andre effekter.

 

Så vitt jeg vet kan du zoome med 3650 oxo med cameraFX...

Camerafx er et dårlig program til å ta bilder med, bruk heller photographer.

 

Ja, men jeg finner ikke photographer gratis noe sted... :shrug:

Lenke til kommentar
Nokia 3650 har et bra kamera ja, men det blir bedre bilder på en Panasonic GD87. Og filming blir ikke så veldig bra på 3650 heller... Er litt lite farger på den (4096 farger). Jeg har en Panasoonic GD87 nå, og jeg synes kameraet er kjempe bra!! Du kan zoome, fikse lysstyrken, lage ramme, lagre den i annen format og ta den i andre effekter.

 

Helt enig med deg. Leste en test her. Og det var noen som sa at bildene ble dårlig, men det er helt feil. Syns GD87 har en myyye bedre kamera enn f.eks T610. På T610 blir bildene veldig mørke, mens på GD87 så ser man bildene litt klarere og bildene blir ikke så mørke. Ble litt skuffet over kameraet til T610 faktisk.

Lenke til kommentar
st 55 får sikkert bra kamera med stor oppløsning og det er et vga kamera itillegg er det 4x digital zoom

 

Nå funker 4x zoom kun på laveste oppløsning, og 2x zoom funker kun på mellomste oppløsning. På høyeste oppløsning kan du ikke bruke zoom og det er også på denne oppløsningen at bildekvaliteten er litt dårlig.

 

Men på laveste oppløsning funker zoom perfekt og bildene blir bra. Bildene på mellomste oppløsning blir også bra. Men er du ute etter en mobil som tar bilder i 640x480 for bruk på PC er ikke ST55 noe godt valg.

 

http://leonora.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_id=1582 <-- her syns jeg Nokia 3650 har tatt det beste bilde. Men hvordan kan du si at Siemens ST55 ikke er noe godt valg hvis man skal bruke bildene på pc? Kameraet som fins i ST55 har helt like spesifikasjoner som det kameraet i 3650...

Lenke til kommentar

hmmm... Så hvilke av disse mobilene tar best bilder?

 

Sony Ericsson T610 m/innebygd kamera[352x288], 65536 farger. 3385 kr

(ulempe: treg oppdatering når man skriver sms)

 

eller...

 

Siemens ST55 m/innebygd kamera[640x480], 65536 farger. ca 3500 kr

(ulempe: trekker mye strøm)

 

Her vil jeg si at det er ST55 som går av med seieren...

(liker ikke Nokia 3650 pga tastoppsettet...)

 

Tar jeg feil? Noen som har dårlige erfaringer med ST55...? Er det ikke så bra bilder som man skulle tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...