Arodem Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Helgen feires med Kickstarter-suksess, gode eventyrspill og en Nintendo-legende. Les hele saken Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 .. Og så tar dere ikke med Black Mesa? 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Secret Files 3 er det jeg ser mest frem til. Dessverre har ikke CDON klart å sende spillet enda Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Alle de nevnte utgivelsene dverges av Black Mesa utgivelsen. Selv det flotte FTL, som også absolutt er verd å skaffe (eller i det minste se nærmere på - ). Endret 14. september 2012 av Hr. Jenssen 1 Lenke til kommentar
Hocki Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg anbefaler dere å ta en titt på Kerbal Space Program. Det er et sandkassespill der du kan bygge romskip for å lande på månen - Og i neste versjon (0.17) På mange andre planeter i solsystemet. Veldig vanskelig, men mye moro! Er foreløpig i alpha versjon. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Satser på FTL og Secret Files 3. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Synes dette burde bli nevnt i beskrivelsen av FTL at det er rimeligere og bedre (da man får DRM fri + steamversjon) å handle spillet direkte fra utviklers hjemmeside og ikke bare si at det ble tilgjengelig på steam i går kveld. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 FTL... bare kjøp det! Et av årets soleklart beste spill! Secret Files 3 skal jeg også ha etterhvert, men ser at tyskerne ikke er veldig begeistret. Virker som det har blitt dummet ned og at det har blitt kuttet i svinger for å få det lansert. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 FTL var overraskende underholdene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå