simen236 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har valgt å ta opp igjen sidemålseksamen som privatist, siden jeg ikke var helt fornøyd. Håper det blir noen andre enn de forrige jævlene som lager eksamenen denne gangen. Når jeg skal til å betale for eksamenen på Privatistweb så legger jeg merke til meldingen: "Hugs at du og må ha eksamen i NOR1211(hovudmål) og NOR1213(munnleg) får å få godkjent faget". WTF? Må jeg opp til tre eksamener i norsk for å få tatt én? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har et spørsmål her; Vil det også bli tildelt en elektronisk utgave av eksamen i norsk både hovedmål og sidemål? Eller er det bare tilgang på papirutgave av eksamen? Husker når jeg gikk på VG3 allmenn påbygg, da hadde jeg tilgang på begge deler. Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Man får bare utlevert en papirutgave. Måtte også levere denne tilbake etter de fem timene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Og dette er du 100% sikker på? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hvis jeg har forstått spørsmålet ditt riktig så spør du om du får elektronisk utgave? Hvis du har med PC og vil skrive isteden for på papir. Ja det får du, du logger inn, og oppgaven legges ut når eksamen starter. Vanlig prosedyre Endret 15. september 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ok her er det to motstridene innlegg. Best å kontrollere med eksamenskontoret på mandag. Det er essensielt at jeg får tilgang til elektronisk utgave, ellers får situasjonen et annet utfall. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Ok her er det to motstridene innlegg. Best å kontrollere med eksamenskontoret på mandag. Det er essensielt at jeg får tilgang til elektronisk utgave, ellers får situasjonen et annet utfall. Jeg fikk det for et halvt år siden når jeg hadde norsk eksamen, og tror ikke har skjedd noe på et halvt år Men uansett greit å få det bekreftet. Du får utlevert en lapp hvis du har med PC, du får passord på det trådløse nettverket, logger deg inn på utdanningsdirektoraet sine sider med ditt besteme passord/brukernavn. Etter du har logget inn er det bare å vente til eksamen starter, så kan du se / laste ned oppgaven der inne. Eneste skumle med eksamen på PC er at hvis du skal ha problemer med internett tilkobling eller feil med PC så kan ingen hjelpe deg Endret 15. september 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
ulf1 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har valgt å ta opp igjen sidemålseksamen som privatist, siden jeg ikke var helt fornøyd. Håper det blir noen andre enn de forrige jævlene som lager eksamenen denne gangen. Når jeg skal til å betale for eksamenen på Privatistweb så legger jeg merke til meldingen: "Hugs at du og må ha eksamen i NOR1211(hovudmål) og NOR1213(munnleg) får å få godkjent faget". WTF? Må jeg opp til tre eksamener i norsk for å få tatt én? Så lenge du har karakter i de to fra før bør det vel gå greit? Jeg tok i allefall kun bokmål som privatist. Husker riktignok ikke om jeg fikk en slik mld. Men det ville jo vært idiotisk om du måtte tatt alle tre (pluss betale for alle tre) når du bare trenger den ene! Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ok her er det to motstridene innlegg. Best å kontrollere med eksamenskontoret på mandag. Det er essensielt at jeg får tilgang til elektronisk utgave, ellers får situasjonen et annet utfall. Av ren nysgjerrighet, hvorfor er det så viktig å få den i en elektronisk utgave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå