thyes Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er 3 uker til samboeren min har bursdag, og jeg har lyst å kjøpe henne en ny tlf i gave. Hun har en eldgammel SE med knust skjerm, herpa deksel og generelt sett dårlig stand. Jeg tror hun har litt lyst på en iPhone eller en Galaxy, men jeg vil helst kjøpe en mobil uten abonnement og bindingstid. Problemet er at jeg ikke har råd til en tlf som koster 3-4 lapper, så jeg er på utkikk etter et bra alternativ. Kriteriene er bra skjerm som gjerne tåler litt, batteritid, design og funksjonalitet. Gjerne en Samsung telefon, men er åpen for det meste. Prisklasse: maks 2000. Om nødvendig kan jeg kanskje strekke meg til 3000, men det er absolutt maks. Jeg har sett litt rundt, men det er lenge siden jeg var oppdatert på denne fronten. Tips tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Ta en kikk på disse: Samsung Galaxy S2 (rundt 3000kr) Huawei Ascend P1 (rundt 2900kr) HTC Desire X (rundt 2600kr) Sony Xperia P (rundt 2500kr) Bruk Prisguide.no/Prisjakt.nu for erfaringer og tester. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=6855650&ref=firstpage Galaxy SII for 2.790,- uten binding. Meget rimelig for å si det greit. -KJ Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Ja, hvis du kan strekke deg til 2800kr, så er Galaxy S2 et soleklart kjøp. Samboeren blir nok fornøyd! Koster det samme hos Lefdal og Elkjøp også, handle hos den som er nærmest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå