Populært innlegg Delvis Skrevet 14. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2012 Dette kaoset nedi alle plasser der nå, på grunn av en forbasket film?? Får meg til å lure på hva slags folkeferd disse muslimene er, eller er det fordi de er arabere de er sånn?? Bare lurer jeg. Noen sånne filleting så går de av skaftet og setter i gang voldsomme opptøyer, står å hyler og brenner ting og sånt i store flokker. Gang etter gang. Liker ikke de å gå hjem til seg selv og tutle med sitt, sånn andre gjør? MÅ de alltid finne noe å lage bråk og ufred om? En pissefim. og da er liksom Usa og hele vesten syndebukker med en gang? Det er så tåpelig atte. 15 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Reaksjonen er så overdreven at man kan lure på om det hele er staga. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 14. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2012 Mannen bak filmen er ikke den mest sympatiske jeg vet om, men når reaksjonen står så totalt ute av proporsjon til handlingen er det vanskelig å ikke ta hans side. Disse idiotene gjør ikke annet enn å bekrefte alt som islamofobene ønsker at folk skal tro. Det er heller ingen sammenheng mellom reaksjonen og hvem som faktisk begikk "overtrampet". USAs regjering har ingen befatning med denne filmen og kan ikke diktere hva slags filmer som lages og ikke i landet, og når man stormer Tysklands ambassade helt ut av det blå er det åpenbart at det mest handler om å finne hvilken som helst unnskyldning til å lage bråk. 10 Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg tror nok at de fleste som deltar i disse opptøyene ikke har jobb å gå til, ingenting å tape osv. Man må jo ha noe å fylle hverdagen med. 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ja jeg tror dette skyldes arbeidsledighet, fattigdom og dårlig politikk. Det som trengs er bekjempelse av korrupsjon og menneskerettigheter. Dårlige politikere må gi fra seg makten. Men istedenfor styres alt sinne mot en "fremmed" fiende. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Lediggang og mangel på utdannelse har helt sikkert mye å si oppi dette her ja. Det tror jeg nok helt sikkert. Folk med utdannelse og jobb gjør ikke sånn. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Tipper det er ein del av den arabiske folkesjela.Dugnadsånden blir sagt å være symbolet på den norske folkesjela, og å springe rundt å brenne ambasadar og flagg er den arabiske. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 En tilbakestående gjeng det der, ja... 2 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Rart å tenke på hvor langt forran midtøsten lå iforhold til resten av verden for flere tusen år siden med tanke på teknologi og store sivilisasjoner. Men at de nå tyr til primitiv vold for ingenting 5 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Nå er det latterlig at folk skal lage slike filmer osv for å provosere dem, men at de skal være så jævlig hårsåre er enda mer latterlig, og beviser bare at de disse menneskene oppfører seg som noen jævla apekatter og har holdninger/hjernekapasitet som burde tilhøre steinalderen, og dette forsterker bare andre folks hat mot muslimer enda mer. De må tåle kritikk av sin religion, spesielt når dette kommer fra normale mennesker og ikke en stat, går ikke ann å lage opprør og drepe uskyldige mennesker for det, på tide å vokse opp. Endret 14. september 2012 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg synes det er ren nødvendighet at man lager blasfemisk kunst. Spesielt når det blir brukt som unnskyldning til å drepe. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Pluralisme og individuelle frihet er det som mangler, vestlige kulturer aksepterer det som gudegitt mens andre kulturer kjønner ikke begrepene og har aldri lært det. Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Kan være greit å huske det bare er noen tusen som protesterer med vold blandt millioner av muslimer. Så å si at muslimene må lære å være tollerange er ganske frekt motmde resterende millionene av muslimer som ikke protesterer eller gjør det fredelig. Endret 14. september 2012 av SleepHead Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har ikke gjort meg noen tanker om det bråket der,men generelt så mener jeg at man provoserer religiøse,politikere, samfunnstrukturer alt for lite,mer av det takk. 9 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Kan være greit å huske det bare er noen tusen som protesterer med vold blandt millioner av muslimer. Så å si at muslimene må lære å være tollerante er ganske frekt mot de resterende millionene av muslimer som ikke protesterer eller gjør det fredelig. Jo.. det er sant nok. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 For noen primitive mennesker. Bruker nok bare religion som en unnskyldning for å lage bråk på samme måte som hooligans bruker fotball som unnskyldning. Sammenhengen mellom alle disse gruppene er lavere intelligens. 5 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Filmskaperen begikk et grovt overtramp, og filmen er lagd for kun å provosere. Men de retter sinnet sitt mot folk som er helt uskyldige. Opptøyene hjelper ikke akuratt islams sak, og de som deltar ødelegger ryktet til resten av befolkningen. Lenke til kommentar
Populært innlegg tivers1 Skrevet 14. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2012 Kan være greit å huske det bare er noen tusen som protesterer med vold blandt millioner av muslimer. Så å si at muslimene må lære å være tollerange er ganske frekt motmde resterende millionene av muslimer som ikke protesterer eller gjør det fredelig. Det finnes flere millioner nordmenn også, men det var ikke en som protesterte utenfor USA sin ambassade da en amerikaner lagde Utoya: The movie.. 11 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Å fy faen den filmen var så inni helvetes dårlig. Jeg fikk omtrent samme følelser som om de skulle lagd et spill istedenfor. Filmskaperen begikk et grovt overtramp, og filmen er lagd for kun å provosere. Men de retter sinnet sitt mot folk som er helt uskyldige. Opptøyene hjelper ikke akuratt islams sak, og de som deltar ødelegger ryktet til resten av befolkningen. Det er ikke noe overtramp å lage kunst! Hvor har du det fra? Endret 14. september 2012 av Abigor Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Filmen er ikke kunst. Den er laget for å hetse islam og dens profet. Med det i tankene at dette vil sette sinner i kok. Jeg synes, for eksempel, ikke at Mohammed-tegningene var noe overtramp, da de var ment som humor. Men denne filmen er utelukkende laget for å hetse islam, og styrke jødedommen. Endret 14. september 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå