Gå til innhold

Nettbrett nå eller vente på Win8?

lodott1

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Nå som Windows 8 står og tripper ved døren, så lurte jeg egentlig bare på om det vil være en idé å vente med å gå til innkjøp av sitt første nettbrett.

Asus Infinity Pad, Nexus 7 eller iPad 3 er høyst aktuelle, og jeg regner jo med at de vil holde i mange år fremover. Er det sannsynlig at de kommende Win8 nettbrettene vil toppe disse tre brettene, eller vil et innkjøp av de overnevnte brettene være gode kjøp om en måned fra nå?

Ja, jeg vet det er håpløst å alltid vente på det nyeste, beste og ferskeste, men akkurat i denne situasjonen må det da være hold for diskusjon? ;) Og da tenker jeg på operativsystem, hardware, batteri og ikke minst, skjerm!

Takker for hjelpen! Dere er så mye klokere enn meg på dette feltet, så dette tror jeg blir en bra diskusjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville deffenetivt ha ventet til diverse Windows 8 tablets kommer i salg. Personlig ville jeg gått da for en med Windows 8 Pro på. Da er det jo en fullverdig pc mer eller mindre og en er ikke låst til kun apps.

Kommer jo endel virkelig fine hybrid tablets fremover nå.

Lenke til kommentar

Ja, det virker som at det er det smarteste å gjøre akkurat nå. Men fy søren, jeg synes Asus sin Infinity pad ser helt utrolig lekker ut!!! iPad er veldig safe, og asus sin lille, billige sak frister mest pga. pengene. Ble ikke helt revet med av surface, designet var så beskjedent. Kult med det tastaturet though, og kanskje det vil bli en hit. Men hvis batteritiden ikke blir på mer enn 6-7 timer, så vet jeg ikke helt altså. Kanskje det kommer andre alternativer i samme bane som Infinity Pad. Med windows 8 pro. Og med 12 timer batteri! Spennende future :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...