tc47 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så nettopp match of the day. Fin fotball. Cazorla, Arteta, Podolski. Veldig, veldig fint å se på. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Fuck yeah, for en rå seier! Er vi tittelkandidater? City virker ikke så sterke. Var det noen andre som klikka etter baklengsen istad eller? Det var en ripe i lakken Men det er kanskje et luksusproblem? Kanskje heller et sånt mål, enn et baklengs som kommer av dårlig organisering? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Gleder meg til søndag neste uke for å si det sånn. Did somebody say super mothafuckin' Sunday? Sunday 23rd September 2012 BARCLAYS PREMIER LEAGUE Liverpool v Man Utd 13:30 Man City v Arsenal 16:00 Endret 15. september 2012 av tc47 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Det er bare å kjøpe inn øl og digg allerede nå. Blir KONGE! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Word. Føler for å hoppe over en uke akkurat nå, skal jobbe mandag - fredag så tar gjerne at jeg står opp i morgen og det heller er søndag 23. og ikke 16.! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Vedder en tier på at jeg jobber neste søndag... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Vedder en tier på at jeg jobber neste søndag... Da har du heldigvis en uke på deg for å skaffe en unnskyldning for å få sykemelding for et par dager. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Vanskelig med sykemelding når sjefen min er min egen far som jeg bor med... Men lurer på om jeg jobber lørdag, så da burde jeg få fri søndag. Fingers crossed! On the other hand, vi bruker å vinne når jeg jobber. jf. Kampen i dag og mot Liverpool. Var hjemme mot Sunderland og Stoke. 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg kommer aldri til å få meg en jobb som gjør at jeg går glipp av kamper. Det kan jeg love dere! Lenke til kommentar
Payung Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Kampen i går var en ren nytelse. Lenge siden jeg har sett et så godt Arsenal-LAG. Kollektivet er så utrolig mye bedre enn på veldig lenge. Mer disiplin, mer kontroll. Offensivt er det periodevis klasse. Cazorla og Poldi kombinerer noe helt vanvittig i blant. Gibbs har virkelig tatt store steg denne sesongen. Arteta regjerer som vanlig. Godt å se Gervinho med selvtillit og mål. Luksusprolem på stopperplass har vi også nå. Per og Vermaelen er virkelig solide sammen. Vanskelig for Koscielny å komme inn nå, uheldig med tidspunktet for skaden sin. Polakken vår må virkelig skjerpe seg på utspillene sine. Er farlig hver gang han gir bort ballen til motstanderen. Den virkelige testen kommer mot City. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå