Gå til innhold

PL - 15.09.12 - Arsenal v Southampton

321321321321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strålende førsteomgang, bortsett fra tidenes tabbe av polakken. En av de største jeg har sett. Ubegripelig. Ox har også ikke vært spesielt god.

Må trekke frem Gibbs (dog med litt flaks) og Gervinho som har vært veldig bra. Flott frisparkmål av Poldi også. Coquelin har ikke gjort seg bort og Jenkinson ser forholdsvis solid ut

Lenke til kommentar

For en omgang! Vi pisser på Soton i 43 minutter og det er ingen av våre som er spesielt dårlige. Jenkinson hadde et par litt vel tvilsomme situasjoner, men ellers var han solid.

Vi lgjerne trekke frem de der fremme. Podolski, Cazorla og Gervinho spesielt. Alle gjør en fantastisk omgang og jeg håper de kan ta det med seg inn i andreomgangen også. Her er det muligheter for å score flere!

EDIT: Så Soton-målet nå. Forferdelig tabbe, men hva gjør Jenkinson inni kroppen på Polakken? Uansett, denne må Woj ta på sin kappe.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Kjedelig å få første baklengs på den måten, men hvem kan egentlig klage? Fantastisk å gå til pause med 4-1. Noen som fortsatt er uenige i at dette laget er bedre enn laget vi startet med forrige sesong? Kollektiv kvalitet offensivt og defensivt > RvP

Hei, Prof. Hehe. Til tross for at jeg har uttalt meg i brede ordelag om RvP-salget og hva det har å si for oss, mener jeg at vi er et bedre lag 1.september 2012 enn vi var for ett år siden, og det har jeg ment hele tiden.

Kjempefornøyd med omgangen, mancrushen min på Poldi øker for hvert minutt som går. Godkjent til alle minus Szcz. Regner med det blir med det ene baklengsmålet.

Lenke til kommentar

Coq ut -> Ramsey inn. Synes Coq ikke har gjort seg bort i det hele tatt. Godt å se!

Er jo bare å forvente vi setter på bremsene litt når vi leder 4-1 etter første omgang, spesielt med tanke på en viktig kamp i midtuka.

De utgjør ingen fare, og Wenger kan godt bytte et par nå for å la noen hvile og andre få spilletid.

Nei, sannsynligvis ikke, men om det blir 4-2 så blir det fort 4-3 og DA blir det skummelt. Ikke veldig sannsynlig dog. De har vel bare hatt 1 grei mulighet så langt i andre omgang. Det kan like godt være vi som scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...