MartinF Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) ætt Benbjo. Hvor hadde du tenkt å ha Cazorla da? Ox høyre, Cazorla i midten, Gervinho venstre. Podolski på topp. Endret 15. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg vil gjerne se Walcott som spiss idag Walcott får neppe spille (mye) før han signerer ny kontrakt. Basically sier Wenger at han enten signerer eller så får han råtne Endret 15. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Walcott får neppe spille (mye) før han signerer ny kontrakt. Basically sier Wenger at han enten signerer eller så får han råtne Ehh... Så dum er ikke Wenger. Å holde Walcott ute fra laget gjør han ikke til en bedre spiller, og han får ihvertfall ikke lyst til å signere ny kontrakt. Walcott kommer til å få spille. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 ætt Benbjo. Hvor hadde du tenkt å ha Cazorla da? Ox høyre, Cazorla i midten, Gervinho venstre. Podolski på topp. Med midten mener jeg på topp. Cazorla er midtbanespiller. Jeg snakker om de tre på topp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Det er ikke løsningen, dersom han kan gå gratis allerede til jula. Det er jo ikke lenge til. Hvis det er snakk om et år, så ja. Men det er bare noen måneder til! Vi vinner ingenting på å drite i ham. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Walcott får neppe spille (mye) før han signerer ny kontrakt. Basically sier Wenger at han enten signerer eller så får han råtne Ehh... Så dum er ikke Wenger. Å holde Walcott ute fra laget gjør han ikke til en bedre spiller, og han får ihvertfall ikke lyst til å signere ny kontrakt. Walcott kommer til å få spille. Men det er jo akkurat det han gjør. Etter han gjorde det klart at han ikke vil signere ny kontrakt has han spilt 18 minutter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Med midten mener jeg på topp. Cazorla er midtbanespiller. Jeg snakker om de tre på topp. Fair enough, da har vi forskjellig formening om hvilken formasjon vi spiller. Du sier 4-3-3, jeg sier 4-2-3-1. EDIT: Grafikken fra Premier League viste nettopp Podolski i midten btw, så da vet du det. Endret 15. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Meget spesielt med Gervinho i midten forøvrig. Han spilte i midten temmelig mye under preseason visstnok. Så hvis det er tilfelle her blir det hvertfall interessant å se hvordan han gjør det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ser ut til at Gervinho spiller spiss ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jaddaaaa!! Podolski! finemann! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 GIBBS! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Haha, den var fin! 1-0, denne tar vi! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Herlig kjempet og forarbeid av Podolski! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Derfor jeg digger å se Podolski litt dypere. Er jævlig god på å sette fart! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Crouch! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Podolski begynner å komme i form igjen skjønner jeg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Herreguuuud så vill Cazorla er! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Podolski er faen meg god.< Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Podolski og Gervinho samarbeider bra og utfyller hverandre godt, jeg tok visst feil av dem Men det er fortsatt 60min igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå