Gå til innhold

PL - 15.09.12 - Arsenal v Southampton

321321321321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Walcott får neppe spille (mye) før han signerer ny kontrakt. Basically sier Wenger at han enten signerer eller så får han råtne

Ehh... Så dum er ikke Wenger. Å holde Walcott ute fra laget gjør han ikke til en bedre spiller, og han får ihvertfall ikke lyst til å signere ny kontrakt. Walcott kommer til å få spille.

Lenke til kommentar

Walcott får neppe spille (mye) før han signerer ny kontrakt. Basically sier Wenger at han enten signerer eller så får han råtne

Ehh... Så dum er ikke Wenger. Å holde Walcott ute fra laget gjør han ikke til en bedre spiller, og han får ihvertfall ikke lyst til å signere ny kontrakt. Walcott kommer til å få spille.

Men det er jo akkurat det han gjør. Etter han gjorde det klart at han ikke vil signere ny kontrakt has han spilt 18 minutter.

Lenke til kommentar

Med midten mener jeg på topp. Cazorla er midtbanespiller. Jeg snakker om de tre på topp.

Fair enough, da har vi forskjellig formening om hvilken formasjon vi spiller. Du sier 4-3-3, jeg sier 4-2-3-1.

EDIT: Grafikken fra Premier League viste nettopp Podolski i midten btw, så da vet du det.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...