321321321321 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Lørdag 15. september 2012 Emirates Stadium Kick-off: 16:00 Forhåpentligvis er det et angrepsvillig Soton som kommer til Emirates imorgen, noe som åpner for en spennende og underholdende kamp. Fra sist kamp mangler Arsenal mest sannsynlig Diaby og ex-Southamptonspiller Walcott. Szczesny, derimot, er tilbake i troppen. Soton har så vidt jeg vet ingen nye skader, men det ligger an til en debut for den spennende nysigneringen Gastón Ramirez. Forventet lagoppstilling Arsenal: Szczesny Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Ramsey - Arteta Oxlade-Chamberlain - Cazorla - Podolski Giroud Forventet lagoppstilling Southampton: Davis Clyne - Hooiveld - Fonte - Fox Puncheon - Davis - Schneiderlin - Lallana Ramirez Lambert Mitt tips: 2-1 Giroud, Vermaelen, Ramirez Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 3-1, Giroud x2 og Cazorla. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 BibwatchXI: Szczesny Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Ramsey/Coquelin Chamberlain - Cazorla - Gervinho Podolski Koscielny, Giroud, Walcott, Djourou og sjokkerende nok Squillaci starter ikke. Valget av Gervinho er basert på Walcott og Giroud i grønt og kan være feil. Spillerne markert i fet tekst er observert i hvitt, resten er basert på gjetting/spekulasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hater å tippe seier i kamper vi skal vinne. Ender alltd med en smell. 1-1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kan se for meg uavgjort her! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kan se for meg uavgjort her! Haha. 5-0 the Arsenal. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Noen som vet om Lundekvam er i studio? Såfall spent på hva han har å si når Arsenal har knust the saints. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Blir en sinnssykt vanskelig kamp. Arsenal pleier å undervurdere nyopprykkede lag og går dermed på en smell. Vi er uten vår beste spiller så langt denne sesongen og vi har en spiss som sliter med å treffe innenfor stengene. Tipper 1–1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Om Southampton spiller slik de har gjort i de første kampene, tror jeg Southampton er et lag som passer arsenal godt. De flytter veldig mange opp i angrep, og etterlater seg store rom i forsvar. Det er Arsenal veldig gode på å utnytte. Jeg spår en målrik kamp, der jeg tror og håper Arsenal trekker det lengste strået. Giroud netter sin første etter et kranglemål som ikke ser spesielt bra ut. Ellers scorer Walcott og Cazorla. Ender 3-2. Endret 14. september 2012 av -Lasse Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Blir en sinnssykt vanskelig kamp. Arsenal pleier å undervurdere nyopprykkede lag og går dermed på en smell. Vi er uten vår beste spiller så langt denne sesongen og vi har en spiss som sliter med å treffe innenfor stengene. Tipper 1–1 Hvem? Har ikke fulgt med skadesituasjonene i landslagspausen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er vel Diaby det siktes til, selv om jeg vil si Cazorla og Arteta gir han kamp om å være årets beste så langt. Tror det blir en slitekamp og jeg bare håper vi klarer å sette høyt tempo mot dem. 2-0 Podolski og Cazorla Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er vel Diaby det siktes til, selv om jeg vil si Cazorla og Arteta gir han kamp om å være årets beste så langt. Tror det blir en slitekamp og jeg bare håper vi klarer å sette høyt tempo mot dem. 2-0 Podolski og Cazorla Arteta og Cazorla har vært bedre enn Diaby. Diaby var veldig god mot Liverpool, men han var langt mer gjennomsnittlig mot Sunderland og Stoke. Arteta og Cazorla var til gjengjeld veldig gode i samtlige kamper. Ellers håper jeg på dette laget: Szczesny Jenkinson/Yennaris - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Coquelin - Arteta Gervinho - Cazorla - Podolski Giroud Er derimot Giroud utilgjengelig fra start så håper jeg på Gervinho på venstre, Chamberlain på høyre og Podolski på topp. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kanskje vil denne kampen gi oss en liten pekepinn på nivået vårt i forhold til city og united, som begge har sliti mot dette laget. Klarer vi å holde en clean sheet til og attpåtil putte et mål eller to, så hadde jeg jizza litt. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 @GeoffArsenal: News: Chesny’s back in goal tomorrow. Coq in for rested Diaby. Szczesny Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Coquelin Chamberlain - Cazorla - Podolski Giroud Giroud putter to og vi klarer å holde buret rent nok en gang. Gleder meg til å se Coquelin fra start! Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Tvilte på at Coq fikk prøve seg, så det er positivt. Endret 15. september 2012 av jlf Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Men altså, er lagoppstillinga klar dagen før? Er det ikke bare spekulering? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) AFCAMDEN @AFCAMDENInteresting changes to tomorrow's line up. #afc Håper det betyr at Giroud benkes og ikke at vi stiller med et B-lag (ie, Sette innpå Shava, Ramsey, etc) for å hvile spillere. Typisk at vi går på en smell her EDIT: Det ryktes at Walcott starter på topp Endret 15. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Burde kanskje presisert det, men laget jeg satte opp er ren gjetning fra min side. Det kan også være at GeoffArsenal tar feil, men jeg har fått inntrykket av at han er en pålitelig type. Hadde for øvrig vært gøy om Chambo fikk spille CM, slik han gjorde i pre-season: Arteta - Chambo Walcott - Cazorla - Poldi Giroud Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 AFCAMDEN @AFCAMDENArsenal's Starting XI: Szcz; Gibbs Verm Mert Jenko; Coq Arteta Cazorla; Gerv Podolski Ox. Giroud and Mannone drop to bench, Diaby out. #afc Jadda! Søppelet Giroud benket. Digg! Digg med Gervinho tilbake på venstre også. Skeptisk til Podolski alene på topp. Det er en rolle han ikke takler særlig bra. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Laget i følge @AFCAMDEN: Szczesny Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Coquelin Chambo - Cazorla - Gervinho Podolski Virkelig synd at Giroud ikke starter, men ellers er jeg fornøyd. Tror vi vinner med to eller tre mål i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå