Exeter Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har en LCD skjerm (på laptoppen) hvor skjermen er godt brukt, noen flekker/merker går ikke bort, dvs jeg har ikke prøvd å knikke siden det er en LCD skjerm. Det virker også som knappene går oppi skjermen noe som setter små "besudligheter". Jeg har vært på noen webshopper og butikker ibyen men det er får som har LCD rens. Så jeg lurer hva er best for å vaske LCD skjermer med, beste metode? Noen kjerring råd fra andre med samme problem. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 trykk her gidder du ikke det så er mikrofiberklut det beste. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Joda har lest den, (veldig bra btw), men problemet er ikke støv og smuss som jeg skal ha bort. Det er ting som sitter fast, merker i skjermen, noe er vel permanent men jeg tenkte hvis det fantes noe "rense middel" eller "grov" kult som gjorde jobben. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Eller les denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1158550 Det kan hende du har merker 'inni' skjermen som du ikke kan vaske bort. Jeg har 2-3 sånne, det kan se ut som trykkmerker eller noe...de forsvinner iallefall ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå