Peivind Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hei, Jeg skal bygge meg en ny PC og jeg holder på å sette sammen komponenter som jeg ønsker. Har imidlertid store problemer med å finne et kabinett som jeg føler er det "riktige" kabinettet. Jeg er, som folk flest, ute etter det beste kjøpet til den beste prisen, men kvalitet er viktigere enn pris. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å drive med noen form for vannkjøling og overklokking, så luft blir nok min greie. Er ute etter god plass, gode muligheter, utseende og så lite støy som mulig. Alternativene jeg sitter med nå er som følger: Bitfenix Shinobi XL Corsair Obsidian Series 550D Muligens jeg heller litt mot Bitfenix, men er litt redd for at kabinett blir FOR stort... Noen som har noen konstruktive innspill eller gode tips til alternativer? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fractal Design Define R4, oppfølgeren til slageren R3 er et godt kabinett. Passe stort, lyddempet og plass til mange vifter om man skulle ønske. Corsair C70 er ikke dumt, men det har vindu som ikke faller i smak hos alle. Videre så har du Fractal Design Core 3000 og Fractal Design Arc som er stilrene og gode kabinetter. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 550D er veldig bra med tanke på støydemping. Alle Corsair sine kabinetter er veldig praktisk innredet, så det skal nok ikke være noen problemer der. Fractal Design R4 er også et veldig bra kabinett som også er bra støydempet. R4 er veldig nøytral og simpel når det kommer til utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå