thres93 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 visste ikke helt hvor jeg skulle spørre om dette. Jeg lurer på om det er noen forhandlere som selger seddelbokser noe ala. slik som bilde nedunder Den må ha 5 seddel-rom med et pressystem og kodelås. Ellers har jeg ikke noe spessiele krav. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Her burde det være mulig å finne noe. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Hadde desverre ikke noe på linken din Men takker for hjelpen Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er verdt et forsøk å sende dem en mail og se om de kan skaffe det. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Skal prøve Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Får jeg lov til å spørre hva du skal med seddelboks? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 (endret) putte penger i? Ingen safer som har noe smart løsning på oppbevaring av seddler desverre.. Endret 14. september 2012 av thres93 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Men hvorfor skal du oppbevare sedler? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Men hvorfor skal du oppbevare sedler? Hvorfor ikke? Jeg får kontanter innimellom, og da trenger jeg en tyv-sikker plass å oppbevare pengene Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vurdert å putte de i banken? Evt. bruke en vanlig safe? Greit at den ikke har gode løsninger for å holde forskjellige lapper adskilte, men med mindre du driver butikk er det da ikke noe problem å finne fram til rette pengene fra en konvolutt/eske i en safe når du skal ha kontantene dine. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Jeg føler at uansett hva jeg svarer på kommentaren din så kommer du til å komme med en helt annen mening.. Å siden denne diskusjonen ikke hjelper meg noe med å finne en seddelboks, så tror jeg at vi ender den her 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hvis du sier det så. Jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hva noen skal med en slik seddelboks, hvorfor det er noe å bruke penger på. Kan åpenbart ikke tvinge deg til å svare. Med unntak av folk som får veldig mye sorte penger (det være seg håndtverkere eller doplangere) ser jeg liksom ikke så mange praktiske bruksområder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Er ikke verre en å ta med din "penge-boks" og gå. Er ikke spesielt tyverisikker. Endret 15. september 2012 av Gjest Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hvis du sier det så. Jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hva noen skal med en slik seddelboks, hvorfor det er noe å bruke penger på. Kan åpenbart ikke tvinge deg til å svare. Med unntak av folk som får veldig mye sorte penger (det være seg håndtverkere eller doplangere) ser jeg liksom ikke så mange praktiske bruksområder. Doplanger? Nei Svartarbeid? Minimalt Grunnet er at jeg får veldig mye seddler fra besteforeldre, og annet slekt, og trenger en plass å oppbevare det annet en pengboken eller banken. Hadde en slik billig pengeboks fra clas ohlson før, men var helt håpløs når jeg hadde krøllete lapper og hadde alt for lite plasser til seddler Endret 15. september 2012 av thres93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå