Cuneax Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ny programvare skal beskytte bildene dine på sosiale medier. Nå får du et kondom for ditt digitale liv Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Om du legger ut et bildet offentlig på nettet. Bør det ikke være et bildet du er redd for at skal kopieres (Type bikini bilder fra Aya Napa). Dette virker mer som en byrde, enn som et praktisk sikkerhetstiltak. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Den virtuelle maskinen min hilser og sier "close, but no sigar". Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Må være en dårlig eKondom. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Print Screen. Går jo frem i artikkelen at det ikke virker... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er nok noe ekkelt som foregår med at Aero er hardware-akselerert som gjør at du omgår vanlig framebuffer og at spilleren "spiller av" bilde i en videostrøm med samme DRM-flagg som HDCP bruker hvor Microsoft har noe magisk som blir aktivert som gjør at det området på skjermen ikke kan fanges opp av noe program uten oppskalerte rettigheter. Eller noe slikt.. jeg har ingen aning. Det gjør hvertfall at du ikke kan print-screen-e skjermen. Men det stopper som sagt ikke min virtual machine host fra å ta et screenshot. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Print Screen. Går jo frem i artikkelen at det ikke virker... Er man virkelig desperat er det mulig å dra drem kameraet sitt Edit. Men det er klart, det gjør det jo mer tungvint for de som eventuelt driver å lurker da Endret 14. september 2012 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg