josteinsen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei Skal bygge meg min 1. pc og trenger tips til et HK som er stabilt og godt til en relativt rimelig penge. (trenger ikke å være Nforce) Behov: Socket-a Firewire S-ATA USB2 LAN Agp helst lyd men det er ikke veldig viktig Overklokking kommer jeg sannsynligvis ikke til å drive med og jeg gir blanke i hvordan det ser ut, det viktigste er at det er kjent for å være veldig stabilt og har grei ytelse. takk Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 har gode erfaringer med msi på stabilitets-siden. Har kommet noen Delta hovedkort fra de, med omtrent alt inkludert til en ikke så drepende pris. er i gang med å bruke mitt første aopen kort, og så langt tusler det avgårde greit. Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Stabilitet = Asus Er i hvertfall mine erfaringer når det gjelder hovedkort. Feets.....don`t fail me now Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 msi liker jeg best. mest stabil. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Abit så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå