Dapper Chap Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg har et problem at jeg blir månedlig trukket penger fra kortet mitt av Microsoft. Disse pengene går alltid til å fornye Xbox live gullmedlemskapet mitt med én måned. Jeg synes dette er utrolig irriterende ettersom jeg ikke kan huske å ha godtatt noe som sa at jeg ville bli trukket hver måned og fordi det ville vært rimeligere for meg å betalt for et år. Hvordan kan jeg stoppe denne transaksjonen? Jeg vet at jeg kan kontakte banken min og be de sperre det, men det har jeg ikke lyst til ettersom da ville det ikke vært mulig for meg å kjøpe noe på Xbox Live lengre. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kontakt Microsoft. 1 Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Du må nok ringe dem. E-post er ikke godt nok. Microsoft er vanskelige når det kommer til å avslutte Xbox Live-abonnement. Men hvis du bare skal endre betalingsfrekvens, er de kanskje enklere å handle med. Endret 14. september 2012 av BornInNorway81 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Greit, takk, skal gjøre dette. Tenkte kanskje det var noe jeg kunne endre på innpå selve Xboxen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Før måtte du ringe MS, men nå mener jeg bestemt du kan forandre dette på xbox.com under profilen din. Jeg var inne å myste for litt siden og mener bestemt jeg så dette 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Bare hyggelig Husker selv hvor morro det var å rnige Microsoft for å stoppe. Ikke snakket de norsk, så måtte man gi detaljer, og hadde ikke akurat verdens enkleste brukernavn (Antesignanus) Men virker mye enklere nå, og la merke til at man også kan bruke paypal nå som betaling God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå