Dr. Brodsky Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg og damen klarte å blande sammen minnekortene våre, hvorpå jeg slettet alle bildene og filmsnuttene hun hadde lagret, da jeg trodde det var mitt tomme kort jeg formaterte. Jeg har altså formatert kortet 2 ganger i kamera + tatt et par bilder og filmet litt. Trodde alt håp var ute, men ved hjelp av CardRecovery ser det ut som om det aller meste kan fiskes frem igjen. Problemet er bare at jeg er en kjiping og ikke vil betale 39 dollar for det. Fikk se forhåndsvisning av de gjenopprettede bildene, men fikk ikke lagre uten å kjøpe programmet. Finnes det gratisalternativ? Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg og damen klarte å blande sammen minnekortene våre, hvorpå jeg slettet alle bildene og filmsnuttene hun hadde lagret, da jeg trodde det var mitt tomme kort jeg formaterte. Jeg har altså formatert kortet 2 ganger i kamera + tatt et par bilder og filmet litt. Trodde alt håp var ute, men ved hjelp av CardRecovery ser det ut som om det aller meste kan fiskes frem igjen. Problemet er bare at jeg er en kjiping og ikke vil betale 39 dollar for det. Fikk se forhåndsvisning av de gjenopprettede bildene, men fikk ikke lagre uten å kjøpe programmet. Finnes det gratisalternativ? Freeware med limit 1 GB http://www.easeus.com/data-recovery/other-recovery-software/get-data-back.htm Freeware 10 stk program : http://www.raymond.cc/blog/top-10-free-data-recovery-software/ Min erfaring: Getdataback reddet 200 GB på to døgn, krasjet 3 ganger. Bra ! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Takker for svar... Skal teste ut nå. Håper jeg kan få damen glad igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå