Joachim_F Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Åndelig oppfølger for Total Annihilation har samlet inn over to millioner dollar. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har gitt mitt bidrag til spillet, ser fram til utgivelse etter hvert. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Den ble umiddelbart støttet når jeg så den. Forøvrig mitt 5. prosjekt på Kickstarter. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kickstarter, kickstarter, kickstarter! I dag er det kanskje Obsidians tur. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Ser veldig lovende ut har sett på dette siden starten av kickstarter-kampanjen, kjekt å se at de har fått inn mer enn nok midler. Nå må de bare klare å skape et spill med den samme episke opplevelsen som videoen gir inntrykk av edit:skrivefeil Endret 14. september 2012 av DeepW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Gleder meg selv til dette, etter Pebble har jeg støttet en del, 17 totalt. Får jeg noe igjen for pengene på en god del av de er jeg meget happy Gleder meg til å bruke astroider til å knerte motstandere Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 mitt første kickstarter bidrag for en stund siden Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 trude aldri vile nå galactic war men dæven som det tok av på slutten ;D 2 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Noen andre en meg som tenkte på curiosity mars proben når den roboten landet? Uansett digget de små detaljene, månerakketten, kanonen som skjøt enheter osv. Med galactic war regner jeg med at du kan drive på i flere solsystemer. Lenke til kommentar
Tmeese Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Støttet. Dette ser lovende ut! Lenke til kommentar
Nilsen88 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 kan bli spennende obsidians projekt og Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Holy shit! Obsidan på Kickstarter! Den har jeg ventet lenge på! Ellers ser jeg veldig frem til å prøvekjøre Alphaen av Planetary Annihilation. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Se der ja, må bli bra, satt meg opp på 120$ Obsidian er knall Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Putta eit par dollar i denne sjølv. Er andre suksessrike kickstarter eg har støtta. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Åndelig oppfølger til det første Total Annihilation, eller sånn som Supreme Commander 2 EGENTLIG burde sett ut? Alt når man kun fikk Supreme Commander 1, tenkte jeg på at "det neste logiske skrittet ville være å ta kampene ut i rommet" Du får jo mods til SupCom 1, hvor du kan bygge baser og romskip som går i "orbit" rundt planeten kampen foregår på, det er selvsagt ikke like bra som dette vil bli, men modderne har nok tynt det ytterste utav det eksisterende grensesnittet. Så hvorfor de som har laget SupCom 2 ikke har greid å lage dette spillet, lurer jeg fælt på. Men når de har fått inn 2mill DOLLAR til dette prosjektet allerede, så burde det fortelle skaperne av SupCom 2 at det faktisk ER gamere der ute som VIL ha en skikkelig oppfølger til Både TA og SupCom. De som ikke vet det:SupCom 2 ble en flopp fordi spillet er neddummet og forenklet i forhold til SupCom 1. Her gjorde utvikler en mega blemme..Cred til Uber Entertainment for å FORSTÅ markedet og HØRE på gamerne. Her blir jeg moralsk forpliktet til å bidra selv!Donasjon gitt. Spillet virker helt avsindig fett!!!!! Endret 15. september 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Åndelig oppfølger til det første Total Annihilation, eller sånn som Supreme Commander 2 EGENTLIG burde sett ut? Alt når man kun fikk Supreme Commander 1, tenkte jeg på at "det neste logiske skrittet ville være å ta kampene ut i rommet" Du får jo mods til SupCom 1, hvor du kan bygge baser og romskip som går i "orbit" rundt planeten kampen foregår på, det er selvsagt ikke like bra som dette vil bli, men modderne har nok tynt det ytterste utav det eksisterende grensesnittet. Så hvorfor de som har laget SupCom 2 ikke har greid å lage dette spillet, lurer jeg fælt på. Men når de har fått inn 2mill DOLLAR til dette prosjektet allerede, så burde det fortelle skaperne av SupCom 2 at det faktisk ER gamere der ute som VIL ha en skikkelig oppfølger til Både TA og SupCom. De som ikke vet det:SupCom 2 ble en flopp fordi spillet er neddummet og forenklet i forhold til SupCom 1. Her gjorde utvikler en mega blemme..Cred til Uber Entertainment for å FORSTÅ markedet og HØRE på gamerne. Her blir jeg moralsk forpliktet til å bidra selv!Donasjon gitt. Spillet virker helt avsindig fett!!!!! Bare så ikke andre misforstår posten din, så er han kule litt tjukke fyren med langt hår (john mavor), en av de mest sentrale utviklerene til både TA og SupCom. Og også en rolle for å bidra kreativt. Chris Taylor som skapte SupCom, hadde ikke noen kickstarter ide, og måtte holde på med disse forferdelige publisherene som kun tenker vinning vinning og vinning. Tror CT måtte inngå en del teite kompromiss han egentlig ikke hadde så mye tro på når det gjaldt SupCom 2. For SupCom FA er jo fremdeles helt magisk kult (som nå er gratis å spille på faforever.com), og blir balansert av communitiet. Som Mavor (litt tjukke med dritkult langt hår) sa i et av intervjuene under kickstartingen, så blir PA et lidenskaps-prosjekt. De har bare lyst å lage noe kult, noe bra, uten å tenke for mye på vinning. Her er det en gjeng som har lyst å skape noe, en gjeng som forstår seg på spillere og lytter på de. Men eg vet ikke om gameplayet vil være veldig konkurransepreget osv, det er noe eg venter litt spent på. SupCom FA har en veldig fin miks av både å være skikkelig "lok" å spille, samtidig som det er konkurranse og adrenalinbasert. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Åndelig oppfølger til det første Total Annihilation, eller sånn som Supreme Commander 2 EGENTLIG burde sett ut? Alt når man kun fikk Supreme Commander 1, tenkte jeg på at "det neste logiske skrittet ville være å ta kampene ut i rommet" Du får jo mods til SupCom 1, hvor du kan bygge baser og romskip som går i "orbit" rundt planeten kampen foregår på, det er selvsagt ikke like bra som dette vil bli, men modderne har nok tynt det ytterste utav det eksisterende grensesnittet. Så hvorfor de som har laget SupCom 2 ikke har greid å lage dette spillet, lurer jeg fælt på. Men når de har fått inn 2mill DOLLAR til dette prosjektet allerede, så burde det fortelle skaperne av SupCom 2 at det faktisk ER gamere der ute som VIL ha en skikkelig oppfølger til Både TA og SupCom. De som ikke vet det:SupCom 2 ble en flopp fordi spillet er neddummet og forenklet i forhold til SupCom 1. Her gjorde utvikler en mega blemme..Cred til Uber Entertainment for å FORSTÅ markedet og HØRE på gamerne. Her blir jeg moralsk forpliktet til å bidra selv!Donasjon gitt. Spillet virker helt avsindig fett!!!!! Bare så ikke andre misforstår posten din, så er han kule litt tjukke fyren med langt hår (john mavor), en av de mest sentrale utviklerene til både TA og SupCom. Og også en rolle for å bidra kreativt. Chris Taylor som skapte SupCom, hadde ikke noen kickstarter ide, og måtte holde på med disse forferdelige publisherene som kun tenker vinning vinning og vinning. Tror CT måtte inngå en del teite kompromiss han egentlig ikke hadde så mye tro på når det gjaldt SupCom 2. For SupCom FA er jo fremdeles helt magisk kult (som nå er gratis å spille på faforever.com), og blir balansert av communitiet. Som Mavor (litt tjukke med dritkult langt hår) sa i et av intervjuene under kickstartingen, så blir PA et lidenskaps-prosjekt. De har bare lyst å lage noe kult, noe bra, uten å tenke for mye på vinning. Her er det en gjeng som har lyst å skape noe, en gjeng som forstår seg på spillere og lytter på de. Men eg vet ikke om gameplayet vil være veldig konkurransepreget osv, det er noe eg venter litt spent på. SupCom FA har en veldig fin miks av både å være skikkelig "lok" å spille, samtidig som det er konkurranse og adrenalinbasert. Ja, jeg ser dine poeng.Hva hjelper gode ideèr, når grådige selskaper legger opp til et helt annet løp en hva bakmennene gjør? De kjipe selskapene tenker kun ren skjær profitt, og at flest mulig skal kjøpe spillene deres.Om spillet er søppel og kunden ikke kommer tilbake når de gir ut neste spill, det gir de blaffen i. J.Mavor ja, han har jo et fet stasjonær kanon oppkalt etter seg i SupCom! Jeg har ikke spilt noen andre RTS spill siden SupCom FA kom ut.Ekstasen var stor når de kom med SupCom 2, men skuffelsen falt som en stein etter noen minutters testing.Glad jeg ikke kjøpte det, for jeg nekter å støtte et så dårlig spill. Endret 15. september 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 mitt første kickstarter bidrag for en stund siden Ditto, Men kommer mest sannsynlig til å støtte Project Eternity også Håper at Kickstarter og crowdfunding generellt vil kaste ut advokatene og revisorene fra spill industrien og levere den tilbake i hendene til utviklerne som det var i de gamle gode dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå