Gå til innhold

Storsuksess for Planetary Annihilation (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig lovende ut :) har sett på dette siden starten av kickstarter-kampanjen, kjekt å se at de har fått inn mer enn nok midler. Nå må de bare klare å skape et spill med den samme episke opplevelsen som videoen gir inntrykk av ;)

 

edit:skrivefeil

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Åndelig oppfølger til det første Total Annihilation, eller sånn som Supreme Commander 2 EGENTLIG burde sett ut?

Alt når man kun fikk Supreme Commander 1, tenkte jeg på at "det neste logiske skrittet ville være å ta kampene ut i rommet"

Du får jo mods til SupCom 1, hvor du kan bygge baser og romskip som går i "orbit" rundt planeten kampen foregår på, det er selvsagt ikke like bra som dette vil bli, men modderne har nok tynt det ytterste utav det eksisterende grensesnittet.

 

Så hvorfor de som har laget SupCom 2 ikke har greid å lage dette spillet, lurer jeg fælt på.

Men når de har fått inn 2mill DOLLAR til dette prosjektet allerede, så burde det fortelle skaperne av SupCom 2 at det faktisk ER gamere der ute som VIL ha en skikkelig oppfølger til Både TA og SupCom.

 

De som ikke vet det:SupCom 2 ble en flopp fordi spillet er neddummet og forenklet i forhold til SupCom 1.

Her gjorde utvikler en mega blemme..Cred til Uber Entertainment for å FORSTÅ markedet og HØRE på gamerne.

Her blir jeg moralsk forpliktet til å bidra selv!Donasjon gitt.

 

Spillet virker helt avsindig fett!!!!!

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Åndelig oppfølger til det første Total Annihilation, eller sånn som Supreme Commander 2 EGENTLIG burde sett ut?

Alt når man kun fikk Supreme Commander 1, tenkte jeg på at "det neste logiske skrittet ville være å ta kampene ut i rommet"

Du får jo mods til SupCom 1, hvor du kan bygge baser og romskip som går i "orbit" rundt planeten kampen foregår på, det er selvsagt ikke like bra som dette vil bli, men modderne har nok tynt det ytterste utav det eksisterende grensesnittet.

 

Så hvorfor de som har laget SupCom 2 ikke har greid å lage dette spillet, lurer jeg fælt på.

Men når de har fått inn 2mill DOLLAR til dette prosjektet allerede, så burde det fortelle skaperne av SupCom 2 at det faktisk ER gamere der ute som VIL ha en skikkelig oppfølger til Både TA og SupCom.

 

De som ikke vet det:SupCom 2 ble en flopp fordi spillet er neddummet og forenklet i forhold til SupCom 1.

Her gjorde utvikler en mega blemme..Cred til Uber Entertainment for å FORSTÅ markedet og HØRE på gamerne.

Her blir jeg moralsk forpliktet til å bidra selv!Donasjon gitt.

 

Spillet virker helt avsindig fett!!!!!

 

Bare så ikke andre misforstår posten din, så er han kule litt tjukke fyren med langt hår (john mavor), en av de mest sentrale utviklerene til både TA og SupCom. Og også en rolle for å bidra kreativt.

 

Chris Taylor som skapte SupCom, hadde ikke noen kickstarter ide, og måtte holde på med disse forferdelige publisherene som kun tenker vinning vinning og vinning. Tror CT måtte inngå en del teite kompromiss han egentlig ikke hadde så mye tro på når det gjaldt SupCom 2. For SupCom FA er jo fremdeles helt magisk kult (som nå er gratis å spille på faforever.com), og blir balansert av communitiet.

 

Som Mavor (litt tjukke med dritkult langt hår) sa i et av intervjuene under kickstartingen, så blir PA et lidenskaps-prosjekt. De har bare lyst å lage noe kult, noe bra, uten å tenke for mye på vinning. Her er det en gjeng som har lyst å skape noe, en gjeng som forstår seg på spillere og lytter på de.

 

Men eg vet ikke om gameplayet vil være veldig konkurransepreget osv, det er noe eg venter litt spent på. SupCom FA har en veldig fin miks av både å være skikkelig "lok" å spille, samtidig som det er konkurranse og adrenalinbasert.

Lenke til kommentar

Åndelig oppfølger til det første Total Annihilation, eller sånn som Supreme Commander 2 EGENTLIG burde sett ut?

Alt når man kun fikk Supreme Commander 1, tenkte jeg på at "det neste logiske skrittet ville være å ta kampene ut i rommet"

Du får jo mods til SupCom 1, hvor du kan bygge baser og romskip som går i "orbit" rundt planeten kampen foregår på, det er selvsagt ikke like bra som dette vil bli, men modderne har nok tynt det ytterste utav det eksisterende grensesnittet.

 

Så hvorfor de som har laget SupCom 2 ikke har greid å lage dette spillet, lurer jeg fælt på.

Men når de har fått inn 2mill DOLLAR til dette prosjektet allerede, så burde det fortelle skaperne av SupCom 2 at det faktisk ER gamere der ute som VIL ha en skikkelig oppfølger til Både TA og SupCom.

 

De som ikke vet det:SupCom 2 ble en flopp fordi spillet er neddummet og forenklet i forhold til SupCom 1.

Her gjorde utvikler en mega blemme..Cred til Uber Entertainment for å FORSTÅ markedet og HØRE på gamerne.

Her blir jeg moralsk forpliktet til å bidra selv!Donasjon gitt.

 

Spillet virker helt avsindig fett!!!!!

 

Bare så ikke andre misforstår posten din, så er han kule litt tjukke fyren med langt hår (john mavor), en av de mest sentrale utviklerene til både TA og SupCom. Og også en rolle for å bidra kreativt.

 

Chris Taylor som skapte SupCom, hadde ikke noen kickstarter ide, og måtte holde på med disse forferdelige publisherene som kun tenker vinning vinning og vinning. Tror CT måtte inngå en del teite kompromiss han egentlig ikke hadde så mye tro på når det gjaldt SupCom 2. For SupCom FA er jo fremdeles helt magisk kult (som nå er gratis å spille på faforever.com), og blir balansert av communitiet.

 

Som Mavor (litt tjukke med dritkult langt hår) sa i et av intervjuene under kickstartingen, så blir PA et lidenskaps-prosjekt. De har bare lyst å lage noe kult, noe bra, uten å tenke for mye på vinning. Her er det en gjeng som har lyst å skape noe, en gjeng som forstår seg på spillere og lytter på de.

 

Men eg vet ikke om gameplayet vil være veldig konkurransepreget osv, det er noe eg venter litt spent på. SupCom FA har en veldig fin miks av både å være skikkelig "lok" å spille, samtidig som det er konkurranse og adrenalinbasert.

 

Ja, jeg ser dine poeng.Hva hjelper gode ideèr, når grådige selskaper legger opp til et helt annet løp en hva bakmennene gjør?

De kjipe selskapene tenker kun ren skjær profitt, og at flest mulig skal kjøpe spillene deres.Om spillet er søppel og kunden ikke kommer tilbake når de gir ut neste spill, det gir de blaffen i.

 

J.Mavor ja, han har jo et fet stasjonær kanon oppkalt etter seg i SupCom!

 

Jeg har ikke spilt noen andre RTS spill siden SupCom FA kom ut.Ekstasen var stor når de kom med SupCom 2, men skuffelsen falt som en stein etter noen minutters testing.Glad jeg ikke kjøpte det, for jeg nekter å støtte et så dårlig spill.

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

mitt første kickstarter bidrag for en stund siden :)

 

Ditto,

 

Men kommer mest sannsynlig til å støtte Project Eternity også :)

 

Håper at Kickstarter og crowdfunding generellt vil kaste ut advokatene og revisorene fra spill industrien og levere den tilbake i hendene til utviklerne som det var i de gamle gode dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...