kalleklovn12 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Jeg har en i2500k klokket til 4.0ghz på og en 90gb SSD. Ut av det blå har plutselig pcen begynt å bli ordentlig treig på oppstarten. Av disse 90gb på SSD er ca 35gb ledig. Det går raskt frem til innloggingsprofil, men etter det bruker den lang tid på å logge seg inn. Noen som vet hva dette kan komme av? Burde jeg slette alt, og installere det på nytt? Takker for raske svar. Endret 14. september 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Burde jeg bare slette alt jeg har, og installere alt på nytt, inkl. Windows? Ingen som kan hjelpe meg her? :-) Endret 15. september 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så det går tregt når Windows laster inn, etter du har valgt bruker og slikt? Isåfall kan det type på at det er mange programmer som skal starte opp da. Gå til Start -> Kjør -> msconfig -> startup Ta vekk kryssene for programmer som ikke trenger å starte når Windows starter. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Så det går tregt når Windows laster inn, etter du har valgt bruker og slikt? Isåfall kan det type på at det er mange programmer som skal starte opp da. Gå til Start -> Kjør -> msconfig -> startup Ta vekk kryssene for programmer som ikke trenger å starte når Windows starter. Ja, det går veldig tregt etter jeg har valgt bruker, men også tregt før det. Ok. Men jeg får også opp en feil. Jeg har lest litt om denne og mange mener det kan være virus. Dette er feilmeldingen: C:\Windows\System32\nvExpBar.dll er enten ikke lagret for å kjøres under Windows, eller inneholder feil. Når jeg forsøker å gå inn på Nvidia kontrollpanel, slokner maskinen og det blir bluescreen og startet på nytt. Det kommer opp en blå skjerm, med masse tall osv. Deretter slukker den. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Da har jeg forsøkt det du sa Lami. Ingen forskjell etter dette. Noen andre tips?! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hvis du misstenker virus, har du scanna med anivirusprogram og/eller Malwarebytes Antimalware? Når du har problemer med nvidia, har du prøvd å avinstallere og installere på nytt? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Ser i en annen tråd du har at du har bytta skjermkort. Har du ikke installert nye drivere til det nye kortet så er vel det problemet.... Endret 17. september 2012 av Mr D Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Da er det fikset. Måtte installere Windows på nytt. Mistenker sterkt at det var en registry feil/virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå