Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Den 19. september kommer iOS 6 som oppgradering til nyere versjoner av både iPad, iPhone og iPod touch. Tenkte vi kunne ha behov for en tråd hvor erfaringer av oppgradering av alle typer enheter kunne diskuteres, i stedet for å ta dette under hver produkttype, da det kan være nyttige erfaringer på tvers. Endret 14. september 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Kan du liste opp de største nyhetene? Eller er det kun en rekke mindre forbedringer? Jeg kommer uansett til å oppdatere min iPad 2 Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 - Facebook integrering. - Ingen YouTube app - Eget Kart og ikke lengre Google Maps. - Oppdatert AppStore - "Ikke forstyrr" - eneste funkjonenen jeg bet meg fast i at var skikkelig fornuftig etter å a kjørt iOS 6 GM nå i 2 dager. - Gjort noen endringer i mail. Ingenting her jeg vil savne når jeg nå går over ti Android.. ;-) (Håper jeg! :-P) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ser ut til å bli et stort gjesp, i hvert fall for meg som bare har iPad 2 Wifi. Kan dog skjønne at sving-for-sving navigering med den nye Kart-appen er en etterlengtet funksjon på iPhone. Apple Norge sin iOS 6 "Hva er nytt?" side Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Litt spent på hvor mye datatrafikk Facetime over 3G vil kreve.. Misstenker at det kan bli en dyr opplevelse om man går på en smell i det store utland.. ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Da har jeg oppgradert selv, foreløpig kun min 4S. Gikk helt problemfritt, og alt funker som forventet. En app jeg bruker for å sjekke RAM, CPU etc viser nå feil CPU-speed, men dette løser de nok snart. Må sette av litt tid til å bli kjent med de nye funksjonene. Har også planer om å oppgradere min iPad2, iPad 3/new og iPod Touch 4. gen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå