Gå til innhold

Alternativ til Transformer-nettbrettene?


Gordon Growth

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg vurderer å skaffe meg et nettbrett i nærmeste fremtid og jeg må si jeg liker fleksibiliteten Transformer-nettbrettene gir siden de både kan fungere som en liten laptop og som nettbrett.

 

Men jeg har lest litt rundt på nettet og får inntrykk av at en del er misfornøyde med disse nettbrettene, at de er treige og ustabile, etc.

 

Så hva er det beste alternativet som er på det norske markedet i dag?

(Og ja, jeg har fått med meg at Samsung og Acer har kommet opp med noen tilsvarende løsninger nå nylig, men det tar vel en tid før de er i salg, og Samsung sin så dessuten ut til å kunne bli ganske dyr).

 

Andre nettbrett som jeg finner opererer bare med jallatastatur som ser ut til å ha blitt lagd etterpå som en slags hastverksløsning... Men jeg har sikkert oversett noen, det er jo en hel jungel av nettbrett der ute, så det hadde vært fint med noen tips. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har bare positive ting og si om Transformer TF300. Har ikke kjøpt dockingen, men har heller ikke savnet den. Kjøpte i stedet en usb-adapter, og det dekker mine behov. Dette er et veldig undervurdert nettbrett som jeg aldri har sett i en elektrokjede-avis, og fortsatt et av de få med Jelly Bean. Ungene koser seg med spill som blir griselekre med Tegra3 brikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...