jeanette roger Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 AND i VANN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 anda er skarp og fin den, men bildet er nok kraftig under eksponert... alle detaljer på hodet og i de mørke partiene er borte.. hva som gjør det er umulig å si utifra den infoen som ligger her ivertfall.... 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Får litt vondt her jeg..du har Jeanette, slik jeg ser det, enormt gode utsikter til ekstraordinære nyskapende bilder, men du surrer det til med overdreven etterbehandling..hvorfor ? 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 anda er skarp og fin den, men bildet er nok kraftig under eksponert... alle detaljer på hodet og i de mørke partiene er borte.. hva som gjør det er umulig å si utifra den infoen som ligger her ivertfall.... takk for svar,skal se om jeg får gjort noe m det...legger ut et bilde til..er ikke hjemme så har brukt picasa..og var litt rare farger på skjerm så får se... kanskje legge det ut uredigert er det beste..smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. september 2012 Forfatter Del Skrevet 15. september 2012 Får litt vondt her jeg..du har Jeanette, slik jeg ser det, enormt gode utsikter til ekstraordinære nyskapende bilder, men du surrer det til med overdreven etterbehandling..hvorfor ? heisan Terje...ja skrev hva gruden er på dette bilde..så prøve se om jeg kan få det bedre,,,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg