tikniver Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Asus TF700T er i hus Jeg lurer på hvordan jeg kan opprette kontakter i e-post-klienten, eller om dette ikke går med den svært simplistiske standard-app'en - hvilken e-mail-app kan anbefales? (med kontakter og helst flere tilpasningsmuligher) Jeg ser at en del app'er forsøker å synce med en gmail-konto, deriblant e-post-kontakter, men jeg ønsker å forhindre app'ene å kommunisere med nettsky eller seg selv i mellom. Jeg vil ha mest mulig lokalt og minst mulig i "nettskyen". Hvis noen kan fortelle hvordan jeg kan logge helt ut av den e-post-adressen jeg måtte opprette for å få tilgang til Play Store er jeg også takknemlig Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er ikke det i kontaktlisten? Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 14. september 2012 Forfatter Del Skrevet 14. september 2012 Kan ikke finne noen kontaktliste. Det nærmeste jeg finner er app'en People, men det virker som en utelukkende skype/gmail-sync'ende kontaktliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå