Are fra Moss Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) I grunn glad jeg ikke bestilte der i fra da. La inn en bestilling i fra Elkjøp på ZombiU utgaven samme dag den ble lagt ut på nettsidene. Økonomisk råd: Husk å krev å få med Nintendo Land, siden det stod på Elkjøps nettside til og med onsdag at spillet følger med. Endret 4. oktober 2012 av BornInNorway81 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Indeed! Screenshot lagret! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dem som har fått bestilt hos Gamezone er nå garantert en maskin. Mulighet til å forhånd bestiller er nå ikke mulig mer. Ja ja, bare å vente på godsakene nå da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om jeg ikke leste feil så har Gamestop også nå forhåndsolgt alle sine premium utgaver, jeg vet ikke hvor mange maskiner Nintendo leverer her i Norge men det er uansett godt å se interessen er høy blandg spille glade mennesker! Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Om jeg ikke leste feil så har Gamestop også nå forhåndsolgt alle sine premium utgaver, jeg vet ikke hvor mange maskiner Nintendo leverer her i Norge men det er uansett godt å se interessen er høy blandg spille glade mennesker! Vet du hvor mange de har forhåndssolgt? Eventuelt andre butikker, hvor mange de har våget å selge? Det er ingen butikker som vet hvor mange konsoller de får, Nintendo Europe vet antageligvis ikke selv hvor mange de kan selge til Bergsala. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ingen anelse, eneste jeg vet er at Gamezone fikk vite antall dem ville få ifra Nintendo og stengte kort tid etterpå muligheten for å kunne reservere flere ifra dem. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 I USA er hvertfall det sånn at Nintendo garanterer hver butikk et minimum og det er kun dette folk kan forhåndsbestille. Dette for å sikre at folk som har forhåndsbestilt får konsollen på dag 1. På lanseringsdagen antas det at 1 million konsoller er på plass, mens de skal greie å levere 3 millioner innen jul. Fordelingen forblir ca. en tredel i Nord-Amerika, en tredel i Europa og en tredel i Asia/Australia. For Norge sin del tipper jeg da 5 000 på dag 1 og ytterligere 10 000 i desember. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fikk denne eposten idag ifra Gamezone. Hei og takk for din bestilling på Nintendo Wii U ZombiU-pakke hos oss. Vi har hatt stor etterspørsel etter maskiner, og importøren i Norge hadde i utgangspunktet ikke fått inn i nærheten av nok til å dekke det antallet vi hadde fått ordre på. Etter flere runder med dem har vi nå fått tildelt et antall som lar oss levere maskiner til de som har bestilt, dog med en liten endring: De siste bestillingene som kom inn har vi måttet endre til en pakke med en Wii U premium maskin (helt lik maskin) hvor vi legger med zombieU spillet utenom – til samme pris. Din ordre er berørt av dette, og det medfører kun en liten forskjell: Du får med et ekstra spill i denne pakka som ikke var i zombi-pakka: Nintendo Land, men det vil samtidig ikke følge med ”pro controller”. Den store kontrolleren med skjerm følger selvsagt med, og det er primært denne man benytter i spill, det er kun den ekstra ”classic” controlleren som ikke følger med. Alternativet var å kansellere ordrene vi hadde på zombiU-pakkene, men vi mener dette er et bedre alternativ tatt i betraktning mangelen på maskiner rundt omkring, og vi håper dette er tilfredstillende for deg. Du står eventuelt selvsagt fritt til å avbestille, da svarer du meg bare på denne mailen. Synes det er kjempe bra av Gamezone å gjøre det dem kan for å ordne det for kundene sine. Personlig skal ikke denne åpnes opp før julaften uansett....når en blir såpass gammel som meg så må en kjøpe seg sine egne julegaver..hehe Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Meget god service fra gamezone det der! Angrer på at jeg ikke forhåndsbestilte hos dem Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Økonomisk råd: Husk å krev å få med Nintendo Land, siden det stod på Elkjøps nettside til og med onsdag at spillet følger med. Liten oppfølging her, nå har Elkjøp fjernet Nintendo Land fra liste. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Da var WiiU avbestillt,litt trist men andre prioriteringer er nødt å komme først..men jeg fortviler ikke, har ennå noen godbiter til Wii og 360 som må gåes gjennom i tillegg til at PS3'n er i aktiv bruk..så jeg har vel strengt tatt ikke behov for ny konsoll med det første.men det blir nok kjøp ved senere anledning;) men ska ikke legge sjul på at ZombiU frister:) Endret 23. oktober 2012 av olliver Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Da er det igjen mulig å forhåndsbestille Wii U via Elkjøp Wii U 2795,- Wii U Premium 3195,- Wii U Premium Zombie U Edition 3690,- Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 fortsatt over 1000kr for dyrt. 2.5 så er det greit Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er det annonsert noe Zelda spill til Wii U? Er den bakoverkompatibel med Gamecube spill? Går rykter om at Gamecube spill vil komme til Wii U VC/eShop. Ser det er en eldre tråd, men bruker den likevel. Har noen fanget opp feks om Expert har lagt ut en Wii U konsoll til forhåndsbestilling? Evt Netshop? Tipper det blir å oppsøke nattåpne butikker eller campe Expert fredag kl 10.00 30 nov. Er så *desp* at jeg vurderer også Basic, om alt annet er tomt. =)! Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Går rykter om at Gamecube spill vil komme til Wii U VC/eShop. Ser det er en eldre tråd, men bruker den likevel. Har noen fanget opp feks om Expert har lagt ut en Wii U konsoll til forhåndsbestilling? Evt Netshop? Tipper det blir å oppsøke nattåpne butikker eller campe Expert fredag kl 10.00 30 nov. Er så *desp* at jeg vurderer også Basic, om alt annet er tomt. =)! Her ser du hvilke butikker som tilbyr hvilke modeller: Basic: http://www.prisjakt.no/product.php?p=913552 Premium: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1410441 ZombiU: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1420521 Du må nok sjekke den enkelte butikk for å se om du kan få Wii U på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå